Pieśń Zimy i Śmierci

  • Mistrz Gry: Chimera [Alien RPG PL]
  • System: Werewolf: The Wild West
  • Tytuł: Pieśń Zimy i Śmierci
  • Czy przyjazne dla początkujących: Nie, tylko doświadczeni gracze
  • Oczekiwana wiedza graczy: Podstawowa znajomość systemu, Podstawowa wiedza o settingu/świecie
  • Wymagana znajomość angielskiego: Podstawowa – kilka prostych pojęć
  • Ograniczenie wiekowe: 16+
  • liczba graczy: 3
  • Czas trwania sesji: ok. 4 godziny
  • Jakie narzędzia będą wykorzystywane na sesji i co jest mi potrzebne: Discord – mam swój, zaproszę tam graczy po otwarciu
  • Czy MG chciałby widzieć swoich graczy: Tak
  • Czy będzie muzyka: Tak
  • Hashtagi: #zima #przemoc #kanibalizm #światduchów
  • Triggery: Wysokie prawdopodobieństwo tragicznego końca.
  • Czy MG chce się skontaktować z uczestnikami przed sesją: Nie
  • Czy MG ma przygotowane postacie: tak
  • Inne uwagi: Dobra znajomość settingu jest niezbędna. Nie musi to być konkretnie The Wild West, może być po prostu The Apocalypse. Karty postaci w języku angielskim.
  • Discord MG: Chimera#7359
  • Źródło grafiki: www.JasonFelix.com

Opis sesji:
Grudzień 1883. Dolina Czerwonej Rzeki. Mija dwadzieścia lat od Powstania Dakotów i oszukańczego Traktatu Przy Starej Przeprawie. Dakotowie i Odżibwejowie trafili do rezerwatów. Szczep Wirującej Chmury to ostatnie zgrupowanie Odżibwejów pozostające na swojej ojczystej ziemi rozciągającej się wokół Caernu ukrytego w sosnowych lasach Minnesoty. Żyjący w Caernie Garou od lat chronili swoich ludzkich pobratymców, często udzielając też wsparcia innym Szczepom Wendigo prowadzącym walkę z najeźdźcami. Niestety, każdy z nich ostatecznie ustępował przeważającym hordom wroga. Zmuszało do Szczep Wędrującej Chmury do niszczenia kolejnych Księżycowych Mostów oraz jeszcze większej izolacji. W końcu jednak i tutaj docierają zachłanne blade twarze prowadzone przez okrutnych najeźdźców zza Wielkiej Wody znanych jako Pomiot Fenrisa.

Sesja przeznaczona dla bardziej zaawansowanych graczy znających świat i mitologię Wilkołaka: Apokalipsy. Bardzo luźne i arbitralne podejście Narratora do zasad.