Karmazynowa Noc

  • Mistrz Gry: Piszmak
  • System: Fajerbol
  • Tytuł: Karmazynowa Noc
  • Godzina rozpoczęcia sesji: 13:00
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak, zapraszam wszystkich chętnych
  • Oczekiwana wiedza graczy: Żadna, wszystko wyjaśnię na sesji
  • Wymagana znajomość języków obcych: Żadna
  • Ograniczenie wiekowe: 13+
  • Liczba graczy: 2 – 6
  • Czas trwania sesji: Od 2 do 5h
  • Hashtagi: #fantasy #k6 #walka #przygoda
  • Triggery: Drastyczne sceny, straszne momenty, krew, śmierć
  • Czy MG chce się skontaktować z uczestnikami przed sesją: Nie
  • Czy MG przygotuje gotowe postacie: Nie
  • Źródło grafiki: Ilustracje: www.games-icons.net www.oldbookillustrations.com Licencja: Creative Commons: Uznanie Autorstwa 4.0 Międzynarodowe

Opis sesji:
Ciemno już… W sobie tylko znanym celu, bohaterowie maszerują wąskim, mało uczęszczanym traktem wijącym się pośród zaniedbanych pól uprawnych. Zmęczenie po poprzednich wyprawach i zmaganiach z potworami daje im się już we znaki i chętnie odpoczęliby oraz uzupełnili zapasy przed następnymi przygodami.
Na szczęście w oddali majaczy okazały zamek u którego stóp rozpościera się miasteczko. Wnioskując z zachwaszczonych pól do-okoła i nielicznych świateł nie jest to bogata miejscowość, ale lepsze to, niż noc pod gołym niebem. Zwłaszcza, że to całkiem niedaleko i pomimo, że zapada zmrok na pewno uda się tam do-trzeć przed północą. Bohaterowie mobilizują się więc do szybsze-go marszu a za ich plecami słońce krok po kroku ustępuje pola księżycowi.