Adepci Magii i Komnata Grozy

  • Mistrz Gry: Dacar Aria Arundottir
  • System: Old School Essentials
  • Tytuł: Adepci Magii i Komnata Grozy
  • Godzina rozpoczęcia sesji: 14:00
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak, zapraszam wszystkich chętnych
  • Oczekiwana wiedza graczy: Żadna, wszystko wyjaśnię na sesji, Mile widziane osoby, które grały w poprzednią część „Adeptów Magii”
  • Wymagana znajomość języków obcych: Średniozaawansowana – materiały są w języku obcym, ale nie jest ich dużo i/lub MG pomoże
  • Ograniczenie wiekowe: 16+
  • Liczba graczy: 4 – 5
  • Czas trwania sesji: 4-5h
  • Hashtagi: D&D, OSR, Szkoła magii, Śledztwo
  • Triggery: Body Horror (umiarkowany), ryzyko nagłej utraty postaci
  • Czy MG chce się skontaktować z uczestnikami przed sesją: Nie
  • Czy MG przygotuje gotowe postacie: Tak
  • Źródło grafiki: Blog traveltriangle.com

Opis sesji:
Losy Szkoły Magii są niepewne. Po ostatnich wydarzeniach, które prawie skończyły się zagładą placówki, były dyrektor, Mistrz Henriik trafił przed oblicze sprawiedliwości, a szkoła obecnie ma tymczasowego dyrektora. Starsze roczniki powróciły z misji, a wiosna przyniosła nie tylko lepsze warunki cieplne ale i dostęp do lepszego jedzenia. Niestety, pewnego dnia zostaje zamordowany jeden z uczniów, a morderca zostawia „list” (w postaci krwawego napisu na ścianie, mógłby wymyśleć coś mniej kliszowego). Wszystko wskazuje na to, że stary Henriik zostawił szkole niespodziankę na pożegnanie, która ma ukarać niewdzięcznych uczniów i profesorów za ich „zdradę”…

Zapraszam na kolejną nie-do-końca-OSRową przygodę w realiach zimnej północy Faerunu i mechanice wzorowanej na legendarnym systemie z lat ’80 ubiegłego wieku. Podobnie jak w poprzedniej przygodzie, do wyboru będzie jedna klasa postaci, czarodziej (no, ewentualnie iluzjonista), na poziomie 3-4. Loch gwarantowany, smoka musicie załatwić sobie sami.