Śledztwo

  • Mistrz Gry: Paweł Gordon [Półmrok]
  • System: Półmrok gra fabularna
  • Tytuł: Śledztwo
  • Godzina rozpoczęcia sesji: sobota 11:00
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak, zapraszam wszystkich chętnych
  • Oczekiwana wiedza graczy: Żadna, wszystko wyjaśnię na sesji
  • Wymagana znajomość języków obcych: Żadna
  • Ograniczenie wiekowe: 18+
  • Liczba graczy: 4 – 6
  • Czas trwania sesji: 3 godziny
  • Hashtagi: motyw śledztwa, zwłoki, fanatyzm religijny, morderstwo, samookaleczenie,
  • Triggery: opisy zwłok w zaawansowanym stadium rozkładu, fanatyzm religijny nawiązujący do religii chrześcijańskiej, brutalne sceny śmierci z udziałem ludzi i zwierząt
  • Czy MG chce się skontaktować z uczestnikami przed sesją: Nie
  • Czy MG przygotuje gotowe postacie: Tak
  • Źródło grafiki: Paweł Gordon

Opis sesji:
W przygodzie wcielisz się w członka / członkinię drużyny antybohaterów i antybohaterek – inkwizytora oraz jego nieustraszonych pomocników.

Jako Regulatorzy – niejawna komórka Zakonu Inkwizytorów kultu Jedynego boga – zajmujecie się dyskretnym usuwaniem nadprzyrodzonych zagrożeń, bez formalnego procesu sądowego i unikając wszelkich publicznych spektakli towarzyszących działaniom inkwizytorów.

Wyruszcie w podróż morską z Panonii do portowego miasteczka Grad. Całe miasto, podobnie jak Republika Wolnych Miast, jest znana z nieprawości, pijaństwa i bałwochwalstwa. Plotki głoszą, że kobiety nawet samotnie przemierzają tamtejsze ulice, a świątynie fałszywych bogów są na każdym rogu.

Kilka cykli temu na prośbę lokalnego przełożonego świątyni Jedynego Boga, Augusto Faro, dwóch zakonników zostało wysłanych do tego miasta. Ich zadaniem było potwierdzenie informacji o obecności nieludzkiego stworzenia wśród członków lokalnej społeczności. Niestety, w późniejszym doniesieniu Faro przekazał, że misja wyeliminowania zagrożenia zakończyła się niepowodzeniem.

Będziecie działać na wrogiem terenie, mając za zadanie dyskretnie zbadać okoliczności śmierci inkwizytora Walthera Kerlingera i zaginięcia jego ucznia Remigio Klobe. Jeśli doniesienia ojca Faro się potwierdzą, będziecie musieli skrytobójczo wyeliminować istotę nieludzką, która za tym wszystkim stoi.

Pamiętajcie, że o waszym przybyciu został poinformowany Augusto Faro, a nie możecie mieć pewności czy nie uległ miejscowym pokusom. Będziecie musieli działać szybko i bardzo dyskretnie, aby nie narazić się na żadne podejrzenia, a tym bardziej narazić lokalnego ośrodka wiary na represje ze strony władz miasta.