Ogrody Ynn

  • Mistrz Gry: Ifryt
  • System: Dungeons & Dragons 5. edycja
  • Tytuł: Ogrody Ynn
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak
  • Sesja dostępna dla osób z niepełnosprawnością umysłową w stopniu średnim bądź lekkim: Tak
  • Ograniczenie wiekowe: Brak
  • Liczba graczy: 3 - 5
  • Czas trwania sesji: 4 godziny
  • Triggery: Nie przewiduję nic ponad poziom typowego fantasy
  • Źródło grafiki: internet

Opis sesji:

Dramatyczny pościg za Czarnym Alazem, bezczelnym włamywaczem, który ukradł magiczną Księgę rektorowi Akademii Magów, doprowadził straż miejską do bramy przeklętych Ogrodów Ynn. Żołnierze nie mieli odwagi wkroczyć tam za złoczyńcą, magia tam nie sięga. Ogłoszono w mieście nagrodę, dla śmiałków, którzy pojmają Czarnego Alaza, a przede wszystkim odzyskają księgę. Zgłosiło się zaledwie parę osób – Wasza grupa. Dodatkowym problemem jest, że brama Ogrodów o wschodzie słońca przeniesie się w inne miejsce, możliwe że o wiele mil od miasta. Musicie się pospieszyć, a przy tym uważać, żeby nie zniszczyły Was niebezpieczeństwa magicznych Ogrodów Ynn.