Zakrwawione Krysnoże

  • Mistrz Gry: bezimienny
  • System: Diuna: Przygody w Imperium (2d20)
  • Tytuł: Zakrwawione Krysnoże
  • Godzina rozpoczęcia sesji: 16:00
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak, zapraszam wszystkich chętnych
  • Oczekiwana wiedza graczy: Podstawowa znajomość systemu, znajomość książek mile widziana, ale wystarczy jeżeli oglądaliście najnowszą filmową adaptację Diuny
  • Wymagana znajomość języków obcych: Żadna
  • Ograniczenie wiekowe: 18+
  • Liczba graczy: 3 – 3
  • Czas trwania sesji: ~4h
  • Hashtagi: partyzantka, survival, poświęcenie, terroryzm
  • Triggery: przemoc, mnóstwo przemocy i mordu i bezczeszczenia zwłok, trochę tortur i siania terroru
  • Czy MG chce się skontaktować z uczestnikami przed sesją: Tak
  • Czy MG przygotuje gotowe postacie: Tak
  • Źródło grafiki: reddit, grafika z oficjalnego podręcznika

Opis sesji:
Rok 8711 P.G.

Imperator Kronos II Corrino od ponad dekady pogrąża się w odmętach starczego szaleństwa, ku uciesze i rozpasaniu Wysokich i Niskich Rodów Landsraadu.

Sidar lenno planety Arrakis znajduje się w stalowym uścisku Wielkiego Rodu da Montefeltro, rządzącego bezwzlgędną planetą przy pomocy siły i terroru.

Trzynaście północnych Siczy wypowiada wojnę głowie rodu, Federico III da Montefeltro, znanego pod przydomkiem „Urbino”. Dziesiątki tysięcy ochotników rozrzuconych po całej północnej półkuli Diuny naznacza przedramiona świeżą blizną, upuszczając krople błyskawicznie krzepnącej krwii w świętej przysiędze. Rozpoczyna się okres wojny i chaosu.

Gracze wcielają się w postacie śmiałków pochodzących z jednej z walczących Siczy, stojących na czele własnej rizzy – pustynnego komanda fremenów – siejących partyzancką walkę z opresywnym reżimem przeklętego „Urbino”.