W kosmosie wszyscy usłyszą twój krzyk!

  • Mistrz Gry: Michał
  • System: Fragged Empire
  • Tytuł: W kosmosie wszyscy usłyszą twój krzyk!
  • Czy przyjazne dla początkujących: Nie, tylko doświadczeni gracze
  • Oczekiwana wiedza graczy: Kontakt mailowy przed sesją, Przeczytanie udostępnionych w opisie sesji materiałów, Bardzo dobra znajomość systemu i settingu, #rules heavy #crunch #sci fi #postapo #
  • Wymagana znajomość angielskiego: Zaawansowana – spora ilość materiałów po angielsku
  • Ograniczenie wiekowe: 18+
  • Liczba graczy: 2 – 4
  • Czas trwania sesji: 6h
  • Triggery: #rules heavy #mnóstwo zasad #crunch #nie dla początkujących graczy #walki na macie taktycznej #przemoc #zniszczenia ekologiczne #poczucie wyobcowania #holocaust #postapo
  • Źródło grafiki: Modiphius

Opis sesji:
W Wypalonej Galaktyce, po straszliwej wojnie, która trwała kilka tysięcy lat, ruiny różnych, obcych cywilizacji próbują się poddźwignąć. Wojna się skończyła, a strony i powody konfliktu nagle zniknęły. Pewnego dnia, jakieś 100 lat temu, wszyscy nagle się obudzili i zapytali: po co walczymy? Dla kogo i po co? Gdzie są nasi Stwórcy, którzy wyhodowali nas i popchnęli do Wojny?

W układzie planetarnym Haven zostali tylko genetycznie wyhodowani wojownicy, niegdysiejsi zajadli przeciwnicy, często adwersarze z dwu różnych stron barykady. Część z nich pochodzi z zapomnianych eksperymentów, część zeszła do głębokich kryjówek, żeby za wszelką cenę przetrwać, część należy do znienawidzonych ras i szczepów, które szczególnie okrutnie poczynały sobie na Wojnie, z rozkazów swoich zaginionych Stwórców. Wszyscy powoli próbują żyć na nowo w świecie, gdzie Wojna nie jest dominującą siłą.

Gracze wcielają się w załogę żywego statku, złożonego i wyhodowanego przez starożytnych Nephilim. Statek jest przedziwnym konglomeratem żywych organizmów i dodanej dużo później elektroniki, reaktora fuzyjnego, dziwacznych systemów uzbrojenia i pól ochronnych, sztucznej grawitacji i zarządzającej wszystkim sztucznej inteligencji. Załoga zaś zajmuje się odzyskiwaniem zaginionych technologii przemysłowych, rozrzuconych po całym systemie. Populacja w systemie rośnie, różne istoty muszą coś jeść, skądś czerpać energię, handlować, podróżować, zasiedlać opuszczone po Wojnie kolonie i habitaty.

Tymczasem kwarantanna po Wojnie, nad jedną z planet systemu Haven, niedługo ma zostać zdjęta. Mordercza, bardzo zmienna grawitacja, która miażdżyła dosłownie jakiekolwiek przejawy aktywności na planecie – ustabilizowała się. Wyniszczające powierzchnię planety bioplagi, straszliwe roje nanorobotów, zostały podobno unieszkodliwione. Poziom radiacji po bombardowaniu planetarnym spadł do akceptowalnych wartości. Szalejące nad planetą super burze, sztormy i tajfuny wielkości całych kontynentów – uspokoiły się, a atmosfera i warstwa ozonowa jako tako się odbudowały. Większość starożytnych broni, które tu testowano lub odpalono w celach eksperymentalnych – zakończyła swoje działanie.

Kilkanaście małych i średnich przedsiębiorstw czeka tylko na zniesienie blokady, aby rozpocząć radosną eksploatację i eksplorację niedostępnej dotąd planety.

Mam już jednego gracza.