Tajemnica stacji naprawczej

  • Mistrz Gry: nołnejm [Avangarda]
  • System: Star Trek Adventures [2d20]
  • Tytuł: Tajemnica stacji naprawczej
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak, zapraszam wszystkich chętnych
  • Oczekiwana wiedza graczy: Podstawowa znajomość systemu, Podstawowa wiedza o settingu, Przeczytanie udostępnionych w opisie sesji materiałów
  • Wymagana znajomość angielskiego: Średniozaawansowana – materiały są po angielsku, ale nie jest ich dużo i/lub MG pomoże
  • Ograniczenie wiekowe: 16+
  • Liczba graczy: 3 – 4
  • Czas trwania sesji: 3h
  • Hashtagi: #startrek #tajemnica #stacjakosmiczna
  • Triggery: Śmierć, zabójcza technologia
  • Czy MG chce się skontaktować z uczestnikami przed sesją: Nie
  • Czy MG przygotuje gotowe postacie: Tak
  • Źródło grafiki: CBS Paramount Television and/or Paramount Pictures (dostęp za: Memory Beta, non-canon Star Trek Wiki)

Opis sesji:
Data gwiezdna 2256,14, USS Armstrong, okręt klasy Shepard. W trakcie wojny z Klingonami wasz okręt został mocno uszkodzony, a sygnał SOS pozostaje bez odpowiedzi. Jednocześnie wasze skanery wykryły dziwną stację kosmiczną. Według komputerów jest to stacja naprawcza, o której kapitan Archer z USS Enterprise niecały wiek temu pisał, że porywa ludzi w zamian za dokonane naprawy. Federacja póki co nie znalazła czasu ani zasobów, by przyjrzeć się ponownie tej stacji. Być może nadarza się okazja, żeby rozwiązać jej tajemnicę, szczególnie, że w jej środku jest zadokowany jakiś statek.

Scenariusz nawiązuje mocno do odcinka 4 drugiego sezonu Star Trek: Enterprise „Dead Stop” (ST:ENT s02e04). Fajnie, jakby gracze zapoznali się z tym odcinkiem przed grą (dostępny w serwisie Netflix).