- Mistrz Gry: Gomez
- System: Zew Cthulhu 7ed
- Tytuł: Pośród Pradawnych Drzew
- Czy przyjazne dla początkujących: Tak, zapraszam wszystkich chętnych
- Oczekiwana wiedza graczy: Wystarczy przeczytanie opisu sesji/udostępnionych w opisie sesji materiałów
- Wymagana znajomość angielskiego: Nie
- Ograniczenie wiekowe: 18+
- Liczba graczy: 3 – 4
- Czas trwania sesji: 5h
- Jakie narzędzia będą wykorzystywane na sesji i co jest mi potrzebne: Discord – mam swój, zaproszę tam graczy po otwarciu
- Czy MG chciałby widzieć swoich graczy: Nie, ale fajnie by było widzieć innych
- Czy będzie muzyka: Nie
- Hashtagi: tajemnica, łowy, więzy rodzinne
- Triggery: groza, brutalność
- Czy MG chce się skontaktować z uczestnikami przed sesją: Nie
- Czy MG przygotuje gotowe postacie: Tak
- Discord MG: Gomez#1560
- Źródło grafiki: https://ceb.wikipedia.org/
Opis sesji:
Ulice Bennington, niewielkiego miasteczka w stanie Vermont huczą od informacji i plotek na temat strzelaniny, która miała miejsce poprzedniego wieczora na skraju Lasu Narodowego Green Mountain. Mówi się o samochodach policyjnych, syrenach, wystrzałach i zbiegłych porywaczach. Podobno zabito 3 gangsterów, a rany odniósł tuzin funkcjonariuszy stanowej policji. Na mieście rozwieszone są plakaty z informacją, że szeryf Jenkins Blackwood organizuje obławę, aby odnaleźć porwaną córkę Lucasa Stronga dyrektora zarządu wód w Vermont i złapać zbiegłych gangsterów. Wszyscy chętni są zaproszenie na odprawę o godzinie 10:00 na miejskim posterunku policji. Plotka głosi, że Strong wyznaczył 5000$ nagrody za bezpieczny powrót jego córki i chętnie zapłaci każdemu, kto bezpiecznie sprowadzi ją z powrotem.
Wy nie czekacie na obławę, ruszacie skoro świt gdy jeszcze tłumy amatorów skuszone wizją pokaźnej dniówki nie zadeptały tropów jakie mogli pozostawić przestępcy. Macie doświadczenie, potraficie tropić, polować, a mrok i fauna leśnej gęstwiny wam nie straszna. Jedyne co może was ograniczać to wiek… Jednak kiedy życie ukochanej wnuczki jest zagrożone nikt, ani nic nie zatrzyma dziadka by ruszyć jej z pomocą.
Akcja przygody rozpoczyna się wczesnym latem roku 1925.