Piętno Wieży: Rozdział I — Zagubieni

  • Mistrz Gry: Mikael
  • System: Kroniki Wyzwolonych Światów (autorski)
  • Tytuł: Piętno Wieży: Rozdział I — Zagubieni
  • Godzina rozpoczęcia sesji: 11:00
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak, zapraszam wszystkich chętnych
  • Oczekiwana wiedza graczy: Żadna, wszystko wyjaśnię na sesji, Wymyśl jedną rzecz, której twój bohater żałuje, albo taką, której ponad wszystko pragnie, a nie może mieć.
  • Wymagana znajomość języków obcych: Żadna
  • Ograniczenie wiekowe: 18+
  • Liczba graczy: 3 – 4
  • Czas trwania sesji: 4,5h (dłużej, jeśli będzie czas i chęci)
  • Hashtagi: Tajemnica. Apokalipsa. Magia. Dzicz. Eksploracja.
  • Triggery: Brutalność. Naturalistyczne opisy. Przekleństwa. Strach. Nagość.
  • Czy MG chce się skontaktować z uczestnikami przed sesją: Tak
  • Czy MG przygotuje gotowe postacie: Karty będą gotowe, ale najważniejsze detale jak imię, charakter i wygląd zostawiam wam!
  • Źródło grafiki: carte.urbex (instagram)

Opis sesji:
FABUŁA:
Do tej pory wiedliście przeciętne życie jako obywatele dobrze nam znanej Polski. To zmieniło się jednak w jednej, trwającej ułamek sekundy chwili.
Budzicie się wśród woni mchów i grzybów. Wokół panuje półmrok, roświetlany jedynie jaśniejącymi plamami różnobarwnych porostów. Gdzieś z ciemności, w akompaniamencie kapiącej wody, dobiegają was obce oddechy.
Pamiętacie kim jesteście, co robiliście, ale za nic, nie jesteście sobie w stanie przypomnieć jak tutaj trafiliście. Wtedy, z zamyślenia wyrywa was stłumiony krzyk — rozpaczliwe wołanie o pomoc.

PROWADZENIE:
1. Skupiam się na odgrywaniu postaci i konsekwencjach waszych akcji.
2. System jest po to, aby pomóc budować napięcie, a nie je zabijać.
3. Świat nie czeka na wasze akcje. Różne postacie próbują osiągnąć swoje cele, niezależnie czy jesteście tego świadkami czy nie.
4. Nie musicie trzymać się na siłę jednej ścieżki fabularnej. Wątki są rozsiane po całej mapie i gdziekolwiek byście nie poszli to wplączecie się w któryś z nich.