- Mistrz Gry: Michał
- System: Półmrok
- Tytuł: Pakt krwi
- Godzina rozpoczęcia sesji:
- Czy przyjazne dla początkujących: Tak, przygoda jest adresowana głównie dla początkujących
- Oczekiwana wiedza graczy: Żadna, wszystko wyjaśnię na sesji, Przeczytanie udostępnionych w opisie sesji materiałów
- Wymagana znajomość języków obcych: Żadna
- Ograniczenie wiekowe: 18+
- Liczba graczy: 2 – 6
- Czas trwania sesji: 3-6
- Hashtagi: śledztwo, fantasy, magia, zagadka,
- Triggery: brak
- Czy MG chce się skontaktować z uczestnikami przed sesją: Nie
- Czy MG przygotuje gotowe postacie: Tak
- Źródło grafiki: Logo półmrok ze strony
Opis sesji:
Zmierzacie do miasta Grad. Słyszeliście, że wiele się tam dzieje i z pewnością znajdzie się dla Was jakieś dobrze płatne zajęcie.
Nie dalej niż dzwon od celu podróży jesteście świadkami następującej sceny. Mężczyzna w średnim wieku klęczy obok dwukołowego wózka. Pochyla się nad jakimś ciałem.
Na trawie leży kilkunastoletni chłopak – żywy, ale brak z nim kontaktu. Mężczyzna z wdzięcznością przyjmuje waszą pomoc. Okazuje się być drwalem i również zmierza do Gradu.
Drwal zna chłopaka i udajecie się z nim do piekarni. Piekarzowa zleca Wam sprawdzenie, dlaczego ustały dostawy mąki. Bo właśnie z tą sprawą wysłała syna do młyna.
Na miejscu okazuje się, że młyn jest opuszczony. Mieszkańcy zniknęli w niewyjaśnionych okolicznościach. Pozostawili po sobie ledwo tknięte jedzenie, które zdążyło się już popsuć.
W toku śledztwa odnajdujecie na miejscu świadka, który okaże się być mało komunikatywny…
Co się stało z młynarzem i jego rodziną?