Pakt krwi

  • Mistrz Gry: Michał
  • System: Półmrok
  • Tytuł: Pakt krwi
  • Godzina rozpoczęcia sesji:
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak, przygoda jest adresowana głównie dla początkujących
  • Oczekiwana wiedza graczy: Żadna, wszystko wyjaśnię na sesji, Przeczytanie udostępnionych w opisie sesji materiałów
  • Wymagana znajomość języków obcych: Żadna
  • Ograniczenie wiekowe: 18+
  • Liczba graczy: 2 – 6
  • Czas trwania sesji: 3-6
  • Hashtagi: śledztwo, fantasy, magia, zagadka,
  • Triggery: brak
  • Czy MG chce się skontaktować z uczestnikami przed sesją: Nie
  • Czy MG przygotuje gotowe postacie: Tak
  • Źródło grafiki: Logo półmrok ze strony

Opis sesji:
Zmierzacie do miasta Grad. Słyszeliście, że wiele się tam dzieje i z pewnością znajdzie się dla Was jakieś dobrze płatne zajęcie.

Nie dalej niż dzwon od celu podróży jesteście świadkami następującej sceny. Mężczyzna w średnim wieku klęczy obok dwukołowego wózka. Pochyla się nad jakimś ciałem.

Na trawie leży kilkunastoletni chłopak – żywy, ale brak z nim kontaktu. Mężczyzna z wdzięcznością przyjmuje waszą pomoc. Okazuje się być drwalem i również zmierza do Gradu.

Drwal zna chłopaka i udajecie się z nim do piekarni. Piekarzowa zleca Wam sprawdzenie, dlaczego ustały dostawy mąki. Bo właśnie z tą sprawą wysłała syna do młyna.

Na miejscu okazuje się, że młyn jest opuszczony. Mieszkańcy zniknęli w niewyjaśnionych okolicznościach. Pozostawili po sobie ledwo tknięte jedzenie, które zdążyło się już popsuć.

W toku śledztwa odnajdujecie na miejscu świadka, który okaże się być mało komunikatywny…

Co się stało z młynarzem i jego rodziną?