Mahō Shōjo Marika Magica

  • Mistrz Gry: Dacar Arundottir
  • System: Kamigakari
  • Tytuł: Mahō Shōjo Marika Magica
  • Godzina rozpoczęcia sesji: 14:00
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak, przygoda jest adresowana głównie dla początkujących
  • Oczekiwana wiedza graczy: Żadna, wszystko wyjaśnię na sesji, Kontakt mailowy przed sesją
  • Wymagana znajomość języków obcych: Średniozaawansowana – materiały są w języku obcym, ale nie jest ich dużo i/lub MG pomoże
  • Ograniczenie wiekowe: 16+
  • Liczba graczy: 3 – 5
  • Czas trwania sesji: 4h
  • Hashtagi: Urban fantasy, anime, J-RPG
  • Triggery: Przemoc, koszmary
  • Czy MG chce się skontaktować z uczestnikami przed sesją: Tak
  • Czy MG przygotuje gotowe postacie: Tak
  • Źródło grafiki: Strona sklepu – okładka systemu.

Opis sesji:
„Potwory zrodzone z koszmarów. Uratowane ofiary mówiące o tajemniczej zbawczyni o imieniu Marika. Ktoś oprócz was toczy w mieście walkę z ciemnością.
Kim jest tajemnicza Czarodziejka? Bohaterką rodem z anime? Kimś takim jak wy? Sojusznikiem? Przeciwnikiem? Kimkolwiek jest, jej walka skazana jest na niepowodzenie. Gdzieś w tej historii jest bóstwo ciemności i dopóki go nie odnajdziecie, każda noc będzie przynosić nowe koszmary.”

Kamigakari to japońska gra RPG w której bohaterowie wcielają się w rolę „łowców bogów” — obdarzonych nadnaturalnymi mocami śmiertelników polujących na zagrażających ludzkości mrocznych bogów nazywanych Aramitama. Znajomość klimatów i kalek mangi / anime przydaje się, jednak nie jest wymagana.