Koszt Uzyskania

  • Mistrz Gry: Dacar Aria Arundottir
  • System: Zweihander, Grim and Dark RPG
  • Tytuł: Koszt Uzyskania
  • Godzina rozpoczęcia sesji: 13:00
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak, zapraszam wszystkich chętnych
  • Oczekiwana wiedza graczy: Żadna, wszystko wyjaśnię na sesji, Kontakt mailowy przed sesją
  • Wymagana znajomość języków obcych: Podstawowa – kilka prostych pojęć
  • Ograniczenie wiekowe: 16+
  • Liczba graczy: 3 – 4
  • Czas trwania sesji: 4h
  • Hashtagi: Dark fantasy, śledztwo, zaraza, konflikty etniczne
  • Triggery: Zaraza, konflikty etniczne, śmierć, krwawe rytuały
  • Czy MG chce się skontaktować z uczestnikami przed sesją: Tak
  • Czy MG przygotuje gotowe postacie: Tak
  • Źródło grafiki: Bookophile.com

Opis sesji:
Miasteczko Friedrichstein jak dotąd było jedną z wielu imperialnych miejscowości, której istnienia byli świadomi wyłącznie kupcy i mieszkańcy okolicy. Jednak obecnie jej nazwa często pojawia się w rozmowach w okolicznych zajazdach, najczęściej w zestawieniu z „poszukajcie innej drogi, w mieście zaraza”. Jednak na wasze nieszczęście nie możecie wziąć sobie tego ostrzeżenia do serca — jako cesarski chirurg i jego świta musicie jechać w morową okolicę. Dotarły bowiem do was plotki, jakoby choroba była nadnaturalnego pochodzenia, a tego typu doniesień nie wolno lekceważyć. Waszym zadaniem jest znaleźć powód zarazy, w miarę możliwości sposób na pozbycie się jej — i co najważniejsze, zachować przy tym własne zdrowie.

Zapraszam na kolejną sesję w „starym” stylu. Tym razem będzie to „brytyjski old school”, w stylu Najpopularniejszej W Polsce Gry Fantasy (TM) — i nie mam na myśli D&D. Nie oczekujcie „jesiennej gawędy”, ale również nie będzie miło i przyjemnie, w końcu miejscem akcji będzie opanowane przez zarazę miasteczko.