- Mistrz Gry: Dacar Aria Arundottir
- System: Zweihander, Grim and Dark RPG
- Tytuł: Koszt Uzyskania
- Godzina rozpoczęcia sesji: 13:00
- Czy przyjazne dla początkujących: Tak, zapraszam wszystkich chętnych
- Oczekiwana wiedza graczy: Żadna, wszystko wyjaśnię na sesji, Kontakt mailowy przed sesją
- Wymagana znajomość języków obcych: Podstawowa – kilka prostych pojęć
- Ograniczenie wiekowe: 16+
- Liczba graczy: 3 – 4
- Czas trwania sesji: 4h
- Hashtagi: Dark fantasy, śledztwo, zaraza, konflikty etniczne
- Triggery: Zaraza, konflikty etniczne, śmierć, krwawe rytuały
- Czy MG chce się skontaktować z uczestnikami przed sesją: Tak
- Czy MG przygotuje gotowe postacie: Tak
- Źródło grafiki: Bookophile.com
Opis sesji:
Miasteczko Friedrichstein jak dotąd było jedną z wielu imperialnych miejscowości, której istnienia byli świadomi wyłącznie kupcy i mieszkańcy okolicy. Jednak obecnie jej nazwa często pojawia się w rozmowach w okolicznych zajazdach, najczęściej w zestawieniu z „poszukajcie innej drogi, w mieście zaraza”. Jednak na wasze nieszczęście nie możecie wziąć sobie tego ostrzeżenia do serca — jako cesarski chirurg i jego świta musicie jechać w morową okolicę. Dotarły bowiem do was plotki, jakoby choroba była nadnaturalnego pochodzenia, a tego typu doniesień nie wolno lekceważyć. Waszym zadaniem jest znaleźć powód zarazy, w miarę możliwości sposób na pozbycie się jej — i co najważniejsze, zachować przy tym własne zdrowie.
Zapraszam na kolejną sesję w „starym” stylu. Tym razem będzie to „brytyjski old school”, w stylu Najpopularniejszej W Polsce Gry Fantasy (TM) — i nie mam na myśli D&D. Nie oczekujcie „jesiennej gawędy”, ale również nie będzie miło i przyjemnie, w końcu miejscem akcji będzie opanowane przez zarazę miasteczko.