Kłopoty w Kazwinie

  • Mistrz Gry: Quide [Avangarda]
  • Godzina rozpoczęcia sesji: Sobota, 16:00
  • Sesja losowana
  • System: The Hidden Isle
  • Tytuł: Kłopoty w Kazwinie
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak, zapraszam wszystkich chętnych
  • Oczekiwana wiedza graczy: Żadna, wszystko wyjaśnię na sesji
  • Wymagana znajomość języków obcych: Średniozaawansowana – materiały są w języku obcym, ale nie jest ich dużo i/lub MG pomoże
  • Ograniczenie wiekowe: 18+
  • Liczba graczy: 3 – 5
  • Czas trwania sesji: 4-5 h
  • Hashtagi: tarot, mistycyzm, tajemnica
  • Triggery: lekka przemoc, realia XVIw,
  • Czy MG przygotuje gotowe postacie: Gracze z pomocą MG wywróżą sobie postaci
  • Źródło grafiki: Viv Tanner & Eliot Baum

Opis sesji:
Dioscoria: wyspa alchemii i nadziei, wszelakiej magii i każdej wiary. Od arabskich brzegów dzieli ją krótka podróż łódką, ale odbyć ją mogą tylko Ci, którzy już wiedzą jak tam trafić. Miasto stworzone przez bogów, utrzymywane przez ich błogosławieństwa i zarządzane przez wichry przeznaczenia. Miasto które dało wam dom, i miasto które dało wam nowy cel. Każde z was jest Agentem Dioscorii a razem tworzycie jej Dłoń. Jest rok 1562, świat chwieje się pod naciskiem nowych imperiów, religijnych wojen i odkryć, które zmieniają bieg historii. Stare porządki kruszą się, a z ich pęknięć wypełzają rzeczy, które nigdy nie powinny ujrzeć światła dziennego. Granice królestw płoną, szlaki handlowe pustoszeją, a na dworach szeptem mówi się o cudach i potworach. Właśnie w tej chwili Agenci Dioscorii są najbardziej potrzebni — by chronić równowagę, gasić zarzewia chaosu i wyłapywać to, co wymknęło się ludzkiej kontroli. Już za chwilę staniecie przed Wyrocznią Dioscorii która wskaże wam wasze pierwsze zadanie.