Echa i powidoki

  • Mistrz Gry: Najmniejszy
  • System: Sędzia Dredd (mechanika Cortex)
  • Tytuł: Echa i powidoki
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak, ale przyda się jednak odrobina doświadczenia
  • Oczekiwana wiedza graczy: Żadna, wszystko wyjaśnię na sesji, Kontakt mailowy przed sesją, Kontynuacja poprzedniej sesji, priorytet dla grającej wówczas drużyny
  • Wymagana znajomość angielskiego: Nie
  • Ograniczenie wiekowe: 16+
  • Liczba graczy: 2 – 5
  • Czas trwania sesji: nie więcej niż 5h
  • Godzina rozpoczęcia: 12:00
  • Triggery: Ustrój para-faszystowski, wynikająca z tego przemoc na wielu płaszczyznach; wojna i jej skutki
  • Czy mistrz gry oczekuje kontaktu przed sesją: tak
  •  Źródło grafiki: 2000AD

Opis sesji:
2105r., Mega-City One w ruinie. Sowiecka inwazja zwana Wojną Apokalipsy skończyła się ledwie kilka miesięcy temu. Konwoje ze wsparciem humanitarnym płyną z Mega-City Two i Texas City, zdrowi obywatele pracują przy odbudowie, a nowa Naczelna Sędzia dba, by wszystko działało jak w zegarku. Nowe bloki rosną z dnia na dzień, jednak dla wielu z (uszczuplonej o połowę) populacji miasta, koszmar trwa nadal. Ich domy wciąż są stertą radioaktywnego gruzu, ich rodziny wciąż są zaginione lub martwe, ich codzienność wciąż jest walką o przetrwanie. Po czymś takim, nie sposób tym miastem wstrząsnąć.

Miasto jest jednak tylko zbiorem jednostek, i nawet sędziowie, ludzie ze stali, mają swoje granice. Gdy odezwą się demony przeszłości, echa udaremnionego pięć lat temu puczu podparte czymś nieludzkim, niektórym nawet wojna może nie wydać się najgorszym…

Zapraszam was na sesję w uniwersum Sędziego Dredda, czerpiącą z faktycznych fabuł które znajdziemy w komiksach lat 1981-1990. Sesja jest w założeniu obyczajowo-przygodowa, skupiona na odgrywaniu ról i doświadczaniu codzienności powojennego Mega-City One, choć jest to codzienność ponura. Aktualna mechanika systemu na licencji jest (bardzo eufemistycznie rzecz ujmując) mierna, więc korzystam z narzędzi Cortex – polecam więc przyniesienie różnorodnych kości. Od graczy oczekuję kontaktu mailowego przed sesją, więc jeśli zastaniecie ciszę w eterze, sprawdźcie spam lub próbujcie kontaktu innymi drogami! Sesja jest w teorii kontynuacją tej z poprzedniej edycji, ale zostanie ona streszczona, nowe twarze są mile widziane.