- Mistrz Gry: Rafał Pośnik
- System: Wampir Maskarada
- Tytuł: Czynnik Chaosu: Wampir - Sesja III - Noc Dusz Które Nie Przebaczyły
- Czy przyjazne dla początkujących: Tak
- Sesja dostępna dla osób z niepełnosprawnością umysłową w stopniu średnim bądź lekkim: Nie
- Ograniczenie wiekowe: 16
- Liczba graczy: 3 - 5
- Czas trwania sesji: 4
- Triggery: Szaleństwo, Brutalność, Przemoc, Krew, Strach, Nierówności Społeczne, Presja Psychiczna,
- Źródło grafiki: Mark Kelly FB
Opis sesji:
Witajcie w „Czynniku Chaosu” przygodą łączącą systemy Mag, Wilkołak i Wampir. Podzieliliśmy ją na trzy drużyny gdzie każda z frakcji będzie mogła opowiedzieć swoją część epickiej historii. Mexico City jest tutaj mroczne i paranoiczne. Istoty nadnaturalne są świadome swej obecności i nie są zadowolone z tego, co widzą. To jest sesja wampira, powodzenia. Będzie wam potrzebne.
Dla Ludzi z Mexico Dni Umarłych mają ogromne znaczenie. Drugi Dzień Umarłych otwiera bramy z Mictlan tym, którzy zmarli gwałtowną śmiercią. Ofiary morderstw, brutalnych zbrodni, wypadków i jeszcze gorsi – Ci, którzy nie przebaczyli – wszyscy oni wracają do domu. Niektórzy wracają aby przypomnieć o sobie, inni dla wyrównania rachunków. Żyjący ofiarują umarłym pożywienie, napoje. Ofiary te składane są poza domami w nadziei, że upiory pozostawią żyjących mieszkańców w spokoju.
Upiory pojawiające się drugiego Dnia Umarłych rzadko są nastawione przyjacielsko. zazwyczaj szukają sprawiedliwości.
Wczoraj w Meksyku zginęło wielu ludzi.