Zdrada

  • Mistrz Gry: Jakub Zapała [Ekipa Dziedzictwa Imperium]
  • System: Dwory Końca Świata
  • Tytuł: Zdrada
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak, sesja jest adresowana głównie dla początkujących
  • Oczekiwana wiedza graczy: Żadna, wszystko wyjaśnię na sesji
  • Wymagana znajomość angielskiego: Nie
  • Ograniczenie wiekowe: 16+
  • Liczba graczy: 3 – 5
  • Czas trwania sesji: 4 h
  • Jakie narzędzia będą wykorzystywane na sesji i co jest mi potrzebne: Discord – pokój przygotowany na kanale CnP.Online, Roll20
  • Czy MG chciałby widzieć swoich graczy: Nie
  • Czy będzie muzyka: Ustalimy z Graczami przy wprowadzeniu.
  • Hashtagi: Intryga, dwory, romans, dark fantasy, Renesans
  • Triggery: Mechanika gry pozwala wyłączyć tematy będące triggerami.
  • Czy MG chce się skontaktować z uczestnikami przed sesją: Nie
  • Czy MG przygotuje gotowe postacie: Będę miał gotowce, ale tworzenie jest bardzo szybkie.
  • Discord MG: MGJZ#6762
  • Źródło grafiki: Alchcraft Art dla Dworów Końca Świata

Opis sesji:
Lord de Voux spojrzał na szachownicę. Wieści, które właśnie otrzymał mogły oznaczać tylko jedno: ktoś go zdradził. Bezwiednie przesunął palcami po figurach. Musnął rycerza, opuszkiem palca trącił wyrzeźbionego starannie biskupa, delikatnie poruszył królową… Ktoś zdradził – tylko kto? Podniósł wzrok znad planszy i spojrzał na lokaja: „Sprowadź tu moich doradców”.

W tej przygodzie wcielicie się w wysoko postawionych specjalistów, doradców możnego lorda. Od Waszych decyzji, sprytu i przemyślności, zależeć będzie przyszłość nie tylko Waszego pana, ale też całej prowincji. Co za tym idzie pomyślność (i przetrwanie) Was samych.
Sesja na Roll20.