Wieża znikąd

  • Mistrz Gry: Bańka [Avangarda]
  • System: D&D 5e
  • Tytuł: Wieża znikąd
  • Godzina rozpoczęcia sesji: 12:00
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak, zapraszam wszystkich chętnych
  • Oczekiwana wiedza graczy: Żadna, wszystko wyjaśnię na sesji
  • Wymagana znajomość języków obcych: Średniozaawansowana – materiały są w języku obcym, ale nie jest ich dużo i/lub MG pomoże
  • Ograniczenie wiekowe: 16+
  • Liczba graczy: 3 – 5
  • Czas trwania sesji: 5 h
  • Hashtagi: #DungeonsAndDragons #wieżaMaga #loch #prostaPrzygoda
  • Triggery: przemoc, walka, nieśmieszne żarty,
  • Czy MG chce się skontaktować z uczestnikami przed sesją: Nie
  • Czy MG przygotuje gotowe postacie: Tak
  • Źródło grafiki: @jcbarquet on Deviantart

Opis sesji:
Na środku jeziora nieopodal miasteczka Hollowfrost nagle pokazała się strzelista wieża. Miejscowi zarzekają się, że jest to wieża starożytnego maga Arcandora, znanego również jako Najbogatszy Mag Zachodu. Co więcej, dziwne wyładowania sprawiają, że życie w okolicy tej wieży staje się trudniejsze, bo mleko szybciej kwaśnieje, jest więcej myszy, itp. Na szczęście na miejscu jest drużyna specjalistów, która może się tym zająć.