Terluve – wyspa handlu

  • Mistrz Gry: Renal
  • System: Dwory Końca Świata
  • Tytuł: Terluve – wyspa handlu
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak
  • Sesja dostępna dla osób z niepełnosprawnością umysłową w stopniu średnim bądź lekkim: Nie
  • Ograniczenie wiekowe: 15+
  • Liczba graczy: 2 - 4
  • Czas trwania sesji: 7h
  • Triggery: Polityka, Romans, Przemoc, Intrygii
  • Źródło grafiki: Grafika z podręcznika

Opis sesji:

Wyspa Terluve leży na granicy trzech państw targanych przez wojny i reformacje polityczne czy zamachy stanu. Wyspa chociaż przynależna do Montsegur to stara się być neutralna, z racji bycia odosobnionym skrawkiem lądu pierwszym i łatwym do zajęcia. Widmo wojny po 8 latach pokoju zbliża się co raz bardziej. To mobilizuje Was możnych tej wyspy do pracy na rzecz rozwoju gospodarki i obronności wyspy, a okazja ku temu się nadarza. Na nadbrzeżu zacumował statek Wschodnioimperialnej Kompani Handlowej wraz z jednym z jej wysokich przedstawicieli. To okazja by pokazać się z jak najlepszej strony i zachęcić go do inwestycji lub korzystnych pożyczek na takowe.

Sesja jest sesją wprowadzającą graczy w świat Dworów Końca Świata i trwającą ogólnopolską kampanię Dziedzictwa Imperium.