Szczury Pogranicza

  • Mistrz Gry: bezimienny
  • System: Diuna: Przygody w Imperium
  • Tytuł: Szczury Pogranicza
  • Godzina rozpoczęcia sesji: 16:00
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak, zapraszam wszystkich chętnych
  • Oczekiwana wiedza graczy: Podstawowa wiedza o settingu, lekutra sagi mile widziana, ale wystarczy obejrzenie najnowszej filmowej adaptacji Diuny
  • Wymagana znajomość języków obcych: Żadna
  • Ograniczenie wiekowe: 18+
  • Liczba graczy: 4 – 5
  • Czas trwania sesji: 4h
  • Hashtagi: intryga, przygoda, sabotaż, skrytobójstwo
  • Triggery: przemoc, tortury, desakralizacja zwłok, wycieńczenie, śmierć
  • Czy MG chce się skontaktować z uczestnikami przed sesją: Nie
  • Czy MG przygotuje gotowe postacie: Tak
  • Źródło grafiki: rebel.pl

Opis sesji:
7806 P.G., Imperium Corrinów. Wielki Ród Gartlach sprawuje sidar lenno nad pustynną planetą Arrakis, odwiecznym źródłem bezcennego Melanżu. Dostawy Przyprawy do wiecznie jej głodnego Imperium maleją z roku na rok, za co w głównej mierze odpowiadają niekompetencja i wewnętrzne swary zarządzającego nią Rodu. Imperator Khosrow III Corrino, przy cichej zgodzie głównych dyrektorów CHOAM oraz Gildii Nawigatorów snuje intrygę, w której główną rolę odgrywa Niski Ród Le Fay, słynący ze swoich szpiegów, asasynów oraz ponurej reputacji potrójnego zwycięzcy w Kanly z nierozważnymi i obecnie wymarłymi Rodami, które ośmieliły się rzucić mu wyzwanie.

Głowa Rodu, geriatryczna matriarchini Morgana XXVI Elisa Le Fay, obdarza piątkę starannie wyselekcjonowanych śmiałków ze swojej rodziny oraz świty niebezpiecznym zadaniem wyruszenia na Arrakis i wykonania pierwszych ruchów w wielopiętrowej intrydze zaplanowanej przez najskuteczniejszych Imperialnych Mentatów. Cóż bowiem znaczy upadek jednego i wyniesienie innego Rodu, gdy w grę wchodzi Przyprawa? Wszakże jak głosi powiedzenie stare niemal tak jak samo Imperium – Spice Must Flow.