- Mistrz Gry: Sloe [Avangarda]
- System: Judge Dredd (Cortex Prime)
- Tytuł: Prawdziwych Pszyjaciuł poznaje sie w biedzie
- Godzina rozpoczęcia sesji: 16:00
- Czy przyjazne dla początkujących: Tak, ale przyda się jednak odrobina doświadczenia
- Oczekiwana wiedza graczy: Żadna, wszystko wyjaśnię na sesji
- Wymagana znajomość języków obcych: Podstawowa – kilka prostych pojęć
- Ograniczenie wiekowe: 18+
- Liczba graczy: 3 – 4
- Czas trwania sesji: 4-6
- Hashtagi: Detektywistyka, dystopia, satyra
- Triggery: Faszyzm, przemoc, bieda, przestępczość zorganizowana
- Czy MG chce się skontaktować z uczestnikami przed sesją: Nie
- Czy MG przygotuje gotowe postacie: Tak
- Źródło grafiki: Judge Dredd: The Pit (Scenariusz John Wagner, rysunki Carlos Ezquerra et al, litery Tom Frame, wydane przez Rebelliom Publishing)
Opis sesji:
2116r., Mega City 1, Sektor 304
Najdalej wysunięty na północ, samotny wśród napromieniowanych ruin ostaniej wojny, połączony z resztą miasta jedną tylko drogą, Sektor 304 częściej nazywany jest po prostu ,,Dziurą”. Spisany na straty, obsadzony jest słabo wyposażonymi sędziami przysyłanymi z reguły za karę, wedle żartów dzielącymi się tylko na dwie grupy – niekompetentnych i skorumpowanych.
Jedyne przestępstwa, które nie są tu powszechne, to malwersacje podatkowe i szpiegostwo przemysłowe – bo żadna szanująca się firma nie ma tutaj swoich filii. W całej reszcie, od kradzieży kieszonkowych, przez szantaże i zabvójstwa, aż po łapówkarstwo na najwyższym szczeblu, przoduje syndykat Pszyjaciuł, który sprawuje w sektorze prawdziwą władzę, sędziów dawno odarłszy z jakichkolwiek pozorów sprawczości.
A jednak seria morderstw zdołała podnieść się coraz głośniejszym echem, aż trafiła w wasze ręce – garstki sędziów (względnie) uczciwych i (prawie) kompetentnych.