Powstanie Krwawych Odmieńców

  • Mistrz Gry: Szymon
  • System: Cairn
  • Tytuł: Powstanie Krwawych Odmieńców
  • Godzina rozpoczęcia sesji: 11:00
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak, zapraszam wszystkich chętnych
  • Oczekiwana wiedza graczy: Żadna, wszystko wyjaśnię na sesji
  • Wymagana znajomość języków obcych: Żadna – materiały są w jezyku polskim.
  • Ograniczenie wiekowe: 18+
  • Liczba graczy: 2 – 4
  • Czas trwania sesji: około 4 godzin
  • Hashtagi: lochy, fantasy, Old School Revival, New School Revolution
  • Triggery: gore, horror, śmierć postaci, ciasne przestrzenie, przekleństwa, odrażające zwierzęta i bestie
  • Czy MG przygotuje gotowe postacie: Nie
  • Źródło grafiki: Ari-Matti Toivonen; okładka ze strony autora przygody

Opis sesji:
Trzy tygodnie temu Zakon Dziewięciu wysłał zespół badaczy do nowo odkrytego kompleksu jaskiń przy Srebrzystej Rzece. Słuch po wyprawie zaginął. Was zainteresowała hojna nagrodę za ocalenie pozostałych przy życiu badaczy oraz odzyskanie posiadanego przez nich artefaktu. Ale czy jesteście gotowi na to, co czeka w ciemności?

Cairn to gra z nurtu OSR, nawiązująca do klasycznego D&D. Mechanika jest prosta i oszczędna, inspirowana Into the Odd i Knave. Przygoda „CAS-2: Rise of the Blood Olms” została napisana przez autora systemu. Postacie wylosujemy na sesji. System i przygoda nastawione są na eksplorację. Sukces będzie zależał przede wszystkim od Waszych rozważnych decyzji.