Mobile Frame Zero – Splątanie

  • Mistrz Gry: Aleksander [Avangarda]
  • System: Mobile Frame Zero: Firebrands
  • Tytuł: Mobile Frame Zero – Splątanie
  • Godzina rozpoczęcia sesji: 14:00
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak, zapraszam wszystkich chętnych
  • Oczekiwana wiedza graczy: Żadna, wszystko wyjaśnię na sesji
  • Wymagana znajomość języków obcych: Średniozaawansowana – materiały są w języku obcym, ale nie jest ich dużo i/lub MG pomoże
  • Ograniczenie wiekowe: 13+
  • Liczba graczy: 2 – 4
  • Czas trwania sesji: 2-4 h
  • Hashtagi: indie, GM-less, romance, sci-fi
  • Triggery: Konkretne triggery zostaną przedyskutowane podczas sesji
  • Czy MG chce się skontaktować z uczestnikami przed sesją: Nie
  • Czy MG przygotuje gotowe postacie: Nie
  • Źródło grafiki: Perci Chen (IG: @percichen)

Opis sesji:
Ta gra różni się od większości RPG. Tutaj nie ma mistrza gry – wszyscy siedzący przy stole są równoprawnymi autorami gry. Mechanika jest uproszczona do rzutów monety – w pierwszej kolejności to jest gra narracyjna. Naszym celem będzie stworzenie ciekawej historii.

To nie jest gra o kosmosie.
Akcja odbywa się na planecie Banthral. Dzięki niedawnym odkryciom, wydobywany tam Banthraphyl stał się najcenniejszym materiałem Imperium. Ale gwiezdne kolonie nie są najważniejsze – to tylko miejsce.

To nie jest gra o polityce.
O Banthraphyl walczą trzy frakcje: lokalne arystokratyczne rodziny Banthraesh, naznaczeni przez kolonizatorów Właściciele oraz wspierani przez lud Rewolucjoniści. Wszyscy chcą przyświadczyć jak najwięcej zasobów dla siebie nie wywołując otwartej wojny. Ale podział Banthraphylu nie jest najważniejszy – to tylko powód.

To nie jest gra o mechach.
Każdy z was jest pilotem mecha bojowego, przynależnym do jednej z frakcji. Ale wasze wielometrowe człowiekopodobne roboty nie są najważniejsze – to tylko narzędzie.

To jest gra o relacjach.
Celem gry jest stworzenie zagmatwanej sieci relacji i personalnych dramatów. Pomagajcie rywalom i rywalizujcie z pomocnikami. Kłóćcie się z przyjaciółmi i zakochujcie się we wrogach. Twórzcie fascynujące ludzkie historie.