Kto nauczył mnie oddzielać dobro od zła?

  • Mistrz Gry: Aleksandra
  • System: Dogs in the Vineyard / Psy w winnicy
  • Tytuł: Kto nauczył mnie oddzielać dobro od zła?
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak
  • Sesja dostępna dla osób z niepełnosprawnością umysłową w stopniu średnim bądź lekkim: Nie
  • Ograniczenie wiekowe: 18
  • Liczba graczy: 2 - 4
  • Czas trwania sesji: 5h
  • Triggery: seks jako temat, doktryna a praktyka religijna, decyzje podejmowane przez graczy, molestowanie seksualne. Bleeding (przelewanie się emocji na linii gra--rzeczywistość).
  • Źródło grafiki: Lumpley Games

Opis sesji:

„Nauczyli nas regułek i dat
Nawbijali nam mądrości do łba
Powtarzali, co wolno, co nie
Przekazali, co jest dobre, co złe”

Postacie graczy są Ogarami Króla Życia. Przygotowani w Bridal Falls, podróżują od miasteczka do miasteczka, przynosząc wieści i doktrynę, całując dzieci, błogosławiąc małżeństwom. Wybaczają grzesznikom. Karzą grzeszników.

Teraz wracają do Bridal Falls, skąd wyruszyli. Tam ich wykształcono, wyuczono, inicjowano. Teraz grzech zjada Bridal Falls od środka i jeśli to zostawić, każdy Pies – każdy ich następca – zaniesie iskrę tego grzechu ze sobą.

Uwaga:
1. Sesja będzie kręciła się wokół seksu jako grzechu oraz nadużyć władzy. Temat będzie niekomfortowy i stąd ma wynikać fun.
2. Większość znaczących akcji będzie rozgrywana chwila po chwili, co oznacza, że
a) będą szczegółowe (także te niemiłe),
b) będzie miejsce na reakcję, że ktoś nie chce ich uszczegółowiać, kontynuować. 3. Zastosujemy jakieś narzędzie, które ułatwi nam komunikację, czy dyskomfort jest jeszcze fajny, czy już nie.
4. Podczas gry oczekuję decyzji, co zamierzacie zrobić z tym, co się dzieje, a nie śledztwa, co się dzieje. Dostaniecie większość informacji potrzebnych do procedowania.
5. Będzie stawianie postaci w trudnej sytuacji, pytanie „Co robisz?” i NPC-e, którzy będą chcieli sprzeciwić się waszym decyzjom.
6. Przemoc będzie interakcją społeczną.