- Mistrz Gry: Chimera
- System: Wilkołak: Apokalipsa
- Tytuł: Dziecko ze wzgórz
- Czy przyjazne dla początkujących: Tak, zapraszam wszystkich chętnych
- Oczekiwana wiedza graczy: Podstawowa wiedza o settingu
- Wymagana znajomość angielskiego: Podstawowa – kilka prostych pojęć
- Ograniczenie wiekowe: 16+
- Liczba graczy: 3 – 4
- Czas trwania sesji: 6-7 godzin
- Triggery: #mroczneklimaty #oldschoolWOD #dużezagrożenieśmiercią
- Sesja przyjazna dla osób z lekką niepełnosprawnością intelektualną:
- Źródło grafiki: Werewolf Players Guide
Opis sesji:
1888. Głęboko wśród wzgórz Appalachów od ponad stu lat żyje społeczność imigrantów z północnej Szkocji, w których żyłach płynie krew kaledońskich i skandynawskich przodków. Kilka rodzin może poszczycić się pokrewieństwem z Fianną, Pomiotem Fenrisa, oraz na wpół zapomnianym plemieniem, którego nazwy Garou nie wymieniają zbyt często. Dzięki łasce Gai lub niedopatrzeniu Żmija, zdarza się tutaj cud. Jakie będą jego dalsze losy, zależy od postaci graczy, wysłanników Szczepu Jedności w Obliczu Wroga.
U graczy cenię aktywność, pomysłowość i gotowość do przejmowania narracji oraz współpracy przy budowaniu settingu. Sesja na mechanice HOWL. Jest to prościutki system powstały na potrzeby rozgrywania jednostrzałów w Wilkołaka, który opiera się na rzutach jedną kostką sześcienną. Aby każdy czuł się pewnie w trakcie rozgrywki, pierwszą godzinę spędzimy na tworzeniu postaci i wyjaśnieniu wszystkich kwestii mechanicznych i settingowych.