- Mistrz Gry: bezimienny
- System: Mag: Wstąpienie
- Tytuł: Dwór Tysiąca Okien
- Godzina rozpoczęcia sesji: 16:00
- Czy przyjazne dla początkujących: Tak, ale przyda się jednak odrobina doświadczenia
- Oczekiwana wiedza graczy: Podstawowa znajomość systemu, Podstawowa wiedza o settingu, Kontakt mailowy przed sesją, Przeczytanie udostępnionych w opisie sesji materiałów
- Wymagana znajomość języków obcych: Podstawowa – kilka prostych pojęć
- Ograniczenie wiekowe: 18+
- Liczba graczy: 2 – 4
- Czas trwania sesji: 3-5h
- Hashtagi: magia, przygoda, tajemnica
- Triggery: przemoc, półświatek, pradawne horrory przekraczające ludzkie wyobrażenia, śmierć
- Czy MG chce się skontaktować z uczestnikami przed sesją: Tak
- Czy MG przygotuje gotowe postacie: karty postaci robimy na sesji; wcześniej mailowo uzgodnimy koncepty postaci
- Źródło grafiki: interwebz
Opis sesji:
Dwór Tysiąca Okien kryje wiele tajemnic. Nie wiadomo kto ani kiedy go stworzył, nie dokładnie. Najstarsze części Dworu pochodzą z Zachodniej Europy Wysokiego Średniowiecza, jeszcze sprzed wybuchu Wojny o Wstąpienie; najnowsze z czasów 'obecnych’ – upalnego lata 2019 roku. Nie wiadomo jak dokładnie duży jest Dwór, ale jego okna wychodzą na miejsca leżące na wszystkich sześciu zamieszkałych kontynentach.
Lato 2019, ostatnie miesiące przed wybuchem pandemii Wirusa i ostatecznym zwycięstwem Unii Technokratycznej w Wojnie o Wstąpienie.
Twoje Przebudzienie było subtelne. Może nie nazbyt efektowne, ale potężne jak każde inne. I pod dwoma względami unikalne.
Po pierwsze – połączone z jednoczesnym Przebudzeniem kilkorga innych Magów rozrzuconych po całym globie.
Po drugie – przepowiedziane przed niemal tysiącleciem przez Potrójną Boginię, wcieloną poprzez Matkę, Dziewicę i Staruchę – Przebudzone Arcymistrzynie Czasu, Entropii i Ducha, połączone bezpośrednimi więzami krwii oraz wieszczym talentem przekazywanym przez pokolenia jeszcze od antycznej Kassandry, przeklętej przez zawistną pogańską boginię. Arcymistrzynie oddały swe śmiertelne życia aby ze swego poświęcenia i talentu zrodzić przepowiednię, która dała początek Nieistniejącej Fundacji – niewielkiej sekcie Przebudzonych stojącej ponad szkołami i Tradycjami, skupionej na stworzeniu wszechstronnego repozytorium, które niczym magiczna kapsuła czasu zachowa i uchroni przed zniszczeniem wszystko to, co nadchodząca Unia Technokartyczna zechce wymazać z Konsensusu po swoim nieuniknionym zwycięstwie.
Przynajmniej tak zostało Ci to wytłumaczone, krótko po tym gdy Nieistniejąca Fundacja nawiązała kontakt i zwabiła Cię do Dworu Tysiąca Okien, Twojego nowego domu, miejsca nauki i nieuniknionej realizacji wiążącego Cię przeznaczenia.