Czynnik Chaosu: Mag – Sesja III – Dzień Trzeci: Poza Pandemonium

  • Mistrz Gry: Rafał Pośnik
  • System: Mag - Wstąpienie
  • Tytuł: Czynnik Chaosu: Mag – Sesja III – Dzień Trzeci: Poza Pandemonium
  • Czy przyjazne dla początkujących: Nie
  • Sesja dostępna dla osób z niepełnosprawnością umysłową w stopniu średnim bądź lekkim: Nie
  • Ograniczenie wiekowe: 16+
  • Liczba graczy: 2 - 5
  • Czas trwania sesji: 14-18
  • Triggery: Szaleństwo, Brutalność, Przemoc, Krew, Strach, Korupcja, Presja Psychiczna
  • Źródło grafiki: Pinterest

Opis sesji:

Pandemonium jest żywą istotą. Zawsze dąży do zdobycia większej potęgi, zawsze pragnie wiedzy. Zetknięcie się z zimnym ciałem Pandemonium jest w najlepszym przypadku nieprzyjemne. W najgorszym – niewiarygodnie niebezpieczne. Pandemonium porusza się powoli, prześlizguje się i przelewa przez szczeliny. Jak miód w ciepły letni dzień.

Skóra “stworzenia” błyszczy się od “wydzieliny” wydobywającej się wprost z niej. To jego oczy. “Wydzielina”, tak naprawdę, pełni funkcje oczu Potwora. Pandemonium widzi wszystko co styka się z jego ciałem. Wyczuwa, czy intruz jest na tyle zepsuty by mógł przejść spokojnie, nie niepokojony. Haigh prawdopodobnie zostałby uznany za wystarczająco skażonego. Większość Sabatników należy do tej kategorii, również.

Garou i Przebudzeni… nie.
_________________________________________________________________________

Witajcie w „Czynniku Chaosu” przygodą łączącą systemy Mag, Wilkołak i Wampir. Podzieliliśmy ją na trzy drużyny gdzie każda z frakcji będzie mogła opowiedzieć swoją część epickiej historii. To było rok temu.

W tej chwili chciałbym się skupić właśnie na tej historii. Opowiedzieć wydarzenia, które zakończą kampanie z perspektywy Magów Tradycji.
Z waszej perspektywy

Mexico City jest tutaj mroczne i paranoiczne. Istoty nadnaturalne są świadome swej obecności i nie są zadowolone z tego, co widzą. To jest pierwsza sesja Maga, powodzenia. Będzie wam potrzebne.