Chluśniem, bo uśniem!

  • Mistrz Gry: Gordian [Avangarda]
  • System: Beszamel
  • Tytuł: Chluśniem, bo uśniem!
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak, zapraszam wszystkich chętnych
  • Oczekiwana wiedza graczy: Żadna, wszystko wyjaśnię na sesji
  • Wymagana znajomość angielskiego: Nie
  • Ograniczenie wiekowe: 16+
  • Liczba graczy: 1 – 5
  • Czas trwania sesji: 14:00-17:00
  • Hashtagi:
  • Triggery: Alkohol. Dużo alkoholu. I głupie alkoholowe żarty.
  • Czy MG chce się skontaktować z uczestnikami przed sesją: Nie
  • Czy MG przygotuje gotowe postacie: Tak
  • Źródło grafiki: nonsensopedia

Opis sesji:
Jesteście drużyną podążającą legendarną Drogą Znaku Wódnik pod okiem słynnego Mistrza 1410. Kiedy osiągnęliście już ten poziom, na którym jesteście w stanie powalać olbrzymy oddechem, a kac jest już tylko przykrym wspomnieniem wasz Mistrz dopuścił was do rytuału inicjacyjnego do Bractwa Wódownika. Polega on na upędzeniu samogonu, który uzyskałby pozytywne oceny pięciu mistrzów. Niestety, kiedy wszystko było już gotowe, na etapie testowania jego mocy na waszych gardłach ważony przez miesiące boski napitek w tajemniczy sposób wyparował. Teraz macie tydzień na przygotowanie nowego, by pomyślnie zaliczyć inicjację. Czy wam się to uda? O tym przekonamy się już na sesji…