- Mistrz Gry: SCP049
- System: Utopia
- Tytuł: Wyprawa legend
- Godzina rozpoczęcia sesji: 11:00
- Czy przyjazne dla początkujących: Tak, ale przyda się jednak odrobina doświadczenia
- Oczekiwana wiedza graczy: Żadna, wszystko wyjaśnię na sesji
- Wymagana znajomość języków obcych: Średniozaawansowana – materiały są w języku obcym, ale nie jest ich dużo i/lub MG pomoże
- Ograniczenie wiekowe: 13+
- Liczba graczy: 4 – 6
- Czas trwania sesji: 5h
- Hashtagi: Fantasy, Epicka przygoda, Artefakt, Starożytne tajemnice, Bohaterowie legend, Magia, Zagadka, Walka, Zdrada, Decyzje moralne, Góry Szeptów, Pustynny Wędrowiec, Drużyna Przeznaczenie, Świat magii i ruin
- Triggery:
1. Zdrada wewnątrz drużyny – Motyw zdrady może być emocjonalnie trudny dla niektórych graczy.
2. Konfrontacja z lękami – Zadania związane z iluzjami lub introspekcją mogą wywoływać nieprzyjemne emocje, zwłaszcza jeśli dotykają traum lub osobistych problemów.
3. Motyw poświęcenia – Decyzja o zniszczeniu artefaktu lub innej dużej stracie może być obciążająca.
4. Przemoc – Sceny walki i opisy starć z wrogami (gobliny, troll, golem, armia cieni) mogą być zbyt szczegółowe lub brutalne dla niektórych.
5. Zagrożenie śmiercią postaci – Stresujące dla graczy, którzy mocno angażują się w swoje postacie.
6. Motyw kontroli umysłu – Potencjalne przejęcie woli przez wroga (np. Pustynny Wędrowiec) może budzić dyskomfort.
7. Kluczowe decyzje moralne – Wybory związane z użyciem lub zniszczeniem artefaktu mogą wywołać napięcia w grupie. - Czy MG przygotuje gotowe postacie: Proszę o kontakt od każdego uczestnika, aby każdemu przygotować postacie
- Źródło grafiki: Chat gpt
Opis sesji:
W świecie pełnym magii i starożytnych tajemnic bohaterowie, związani z legendarnymi wydarzeniami, otrzymują fragmenty zaklętej mapy prowadzącej do „Serca Eryon” – artefaktu zdolnego zmienić losy świata. W trakcie epickiej podróży przez niebezpieczne dzikie tereny, tajemnicze lasy i starożytne góry, drużyna stawi czoła potężnym przeciwnikom, zagadkom i własnym lękom. Jednak w cieniu wydarzeń czai się tajemniczy „Pustynny Wędrowiec”, który pragnie artefaktu dla własnych celów.
Gracze muszą podejmować trudne decyzje, balansując między lojalnością a pokusą zdrady, by ostatecznie zadecydować o losie magicznego artefaktu i świata, który może ocalić… lub zniszczyć. Epicka przygoda o odwadze, zdradzie i przeznaczeniu