- Mistrz Gry:
- System:
- Tytuł: Wolność, Równość, Braterstwo albo Śmierć
- Czy przyjazne dla początkujących:
- Sesja dostępna dla osób z niepełnosprawnością umysłową w stopniu średnim bądź lekkim:
- Ograniczenie wiekowe:
- Liczba graczy:
- Czas trwania sesji:
- Triggery:
- Źródło grafiki:
Opis sesji:
Po upadku Powietrznej Przystani, Theranie wycofali się z Barsawii,dla pewnej grupy Dawców Imion to nie oznacza nic dobrego.
Nic dobrego nie czekało na ludzi którzy marzyli o własnym kawałku ziemi – o odbudowaniu królestwa Landis.
Lochy i kazamaty za marzenia …
Krew i łzy za myśl o wolności …
Bat i stryczek za słowa prawdy …
Wy jesteście wybrańcami Iopos, Srebrną Gwardią, wolą Uhla Denairasty na ziemi.
A jego rozkaz był jasny „uwolnić uwięzionych”.
Miejsce akcji to Ruiny Powietrznej Przystani – podczas ostatniej wojny to tu rozegrała się batalia która odmieniła znany nam świat.
To tu upadł wielki smok, tu dokonał też żywota król Barsawii Neden, w końcu to tu Krwawe Elfy wkroczyły do walki u boku Troli z Lśniących Szczytów.
Przygoda ta jest częścią kampanii Ioposkiej [postacie sa stronnikami Iopos]. Jako emisariusze/szpiedzy macie przedostać się do ruin Powietrznej Przystani i uwolnić trzymanych tam więźniów.
Niech nie odstraszy was słowo szpieg – bohaterowie są różnorodni i jeśli przyjdzie do walki nikt nie zostaje w tyle.
Scenariusz zaplanowany jest nieliniowo,pozwala na zrealizowanie osobistych celów postaci – jest w nim miejsce i na dyplomacje i na epickie starcia.
Jako członkowie „Silver Branch” zagracie adeptami kręgów 4+ (postacie będą pre-made, jeśli ktoś chce to zrobić customizowaną online – proszę o kontakt na FB CnP)
Gramy na zasadach pełnych edycji 4, z full listą talentów i czarów.
Prowadzę od bardzo dawna, lubię wciągać graczy w świat kreowany, dać im poczuć się bohaterami.I choć używam do tego systemu mocno opierającego się o turlanie – kostki nie są dla mnie religią.
W tej sesji bycie nie wystarczy, trzeba dołożyć swoją cegiełkę do fabularnej ściany emocji.