- Mistrz Gry: Przemek
- System: DnD 5ed
- Tytuł: Sprowadzić ją z powrotem
- Czy przyjazne dla początkujących: Tak, ale przyda się jednak odrobina doświadczenia
- Oczekiwana wiedza graczy: Podstawowa znajomość systemu, Kontakt mailowy przed sesją, Wystarczy przeczytanie opisu sesji/udostępnionych w opisie sesji materiałów
- Wymagana znajomość angielskiego: Nie
- Ograniczenie wiekowe: 16+
- Liczba graczy: 3 – 4
- Czas trwania sesji: Między 3,5 a 4,5 h
- Jakie narzędzia będą wykorzystywane na sesji i co jest mi potrzebne: Discord – mam swój, zaproszę tam graczy po otwarciu, Roll20
- Czy MG chciałby widzieć swoich graczy: Tak
- Czy będzie muzyka: Tak
- Hashtagi: DnD 5ed
- Triggery: Brutalność, Graficzne Opisy, Drastyczne Opisy, Wybory moralne
- Czy MG chce się skontaktować z uczestnikami przed sesją: Tak
- Czy MG przygotuje gotowe postacie: Tak
- Discord MG: Przemek #5820
- Źródło grafiki: nie wiem, znalazłem na Google Grafika 🙁
Opis sesji:
Gracze otrzymają zlecenie, jednak czy spodziewają się z czym przyjdzie im się zmierzyć? Czy to prawda co mówią nieliczni, że nie wszystko da się przeliczyć na pieniądze? Chyba już nikt nie wierzy w takie bzdury…
Gra będzie zawierać w sobie zarówno elementy walki oraz rozmowy z NPC (mniej więcej 50/50). Z graczami skontaktuje się mailowo aby przedstawić im postacie. Oto podstawowe zasady obowiązujące na sesji:
1) brak aktów agresji wobec innych graczy – zarówno fizycznych jaki i słownych. Jesteście drużyną i musicie traktować siebie z szacunkiem
2) jesteście drużyną – i decyzje odnośnie kolejnych kroków podejmujecie jednomyślnie jako drużyna. Nie ma przestrzeni na rozdarcie wewnątrz drużyny, np. jeżeli gracie postacią z natury skrajnie nastawioną tj. łotr lub paladyn – nie możecie podjąć decyzji o działaniu sprzecznym niż pozostali członkowie drużyny. Choćbyście chcieli (jako paladyn) ruszyć na ratunek zagubionego w lesie chłopca – nie możecie jeżeli takiej decyzji nie podejmiecie jako drużyna. Gracz musi przekonać pozostałych współgraczy, że to jest właściwa droga i ją powinniście podążać. W skrajnych przypadkach gracze rzucają kością np. na perswazję aby ocenić jakie jest rozstrzygnięcie sporu. Nie oznacza to jednak, że w wyniku niekorzystnego rozstrzygnięcia postać nie może przeżywać wewnętrznej rozterki z powodu podjętej decyzji.
Role Play Gaming 🙂