Pakt krwi 馃摐

  • Mistrz Gry: Pawe艂 Gordon [P贸艂mrok]
  • System: P贸艂mrok
  • Tytu艂: Pakt krwi 馃摐
  • Godzina rozpocz臋cia sesji: 11:00
  • Czy przyjazne dla pocz膮tkuj膮cych: Tak, zapraszam wszystkich ch臋tnych
  • Oczekiwana wiedza graczy: 呕adna, wszystko wyja艣ni臋 na sesji
  • Wymagana znajomo艣膰 j臋zyk贸w obcych: 呕adna
  • Ograniczenie wiekowe: 18+
  • Liczba graczy: 4 – 6
  • Czas trwania sesji: 4 godziny
  • Hashtagi: dreszczowiec, thriller, suspens, groza, szczypta humoru, 艣mier膰, mroczna tajemnica
  • Triggery: zw艂oki
  • Czy MG chce si臋 skontaktowa膰 z uczestnikami przed sesj膮: Tak
  • Czy MG przygotuje gotowe postacie: Tak
  • 殴r贸d艂o grafiki: P贸艂mrok, Pawe艂 Gordon

Opis sesji:
Jeste艣cie 艣wiadkami dziwnej rozmowy przed piekarni膮. M臋偶czyzna w 艣rednim wieku przywi贸z艂 na wozie ch艂opaka, kt贸ry jest powa偶nie os艂abiony. Okazuje si臋 by膰 synem piekarki, z kt贸r膮 rozmawia m臋偶czyzna. Wykazuj膮c trosk臋 o ch艂opaka mo偶ecie si臋 dowiedzie膰, 偶e Gino uda艂 si臋 do m艂yna na pro艣b臋 matki. Od kilku dni nie by艂o dostaw m膮ki i ch艂opak mia艂 si臋 dowiedzie膰 jaka jest tego przyczyna. Jednak jego stan psychofizyczny nie pozwala niczego wyja艣ni膰. W konsekwencji podejmujecie si臋 sprawdzenia, co si臋 w艂a艣ciwie sta艂o鈥

Co zastaniecie na miejscu? Co zasz艂o w po艂o偶onym na uboczu m艂ynie wodnym? Jak膮 mroczn膮 tajemnic臋 skrywa rodzina m艂ynarza?

Przygoda to dreszczowiec. Odkrywanie kolejnych wskaz贸wek prowadzi do nieuchronnej konfrontacji w finale przygody. To jak si臋 zako艅czy ta historia i czy uda si臋 Wam rozwik艂a膰 mroczn膮 tajemnic臋, a mo偶e ocali膰 siebie i innych b臋dzie zale偶a艂o od Waszych wybor贸w.