Noc złych uroków

  • Mistrz Gry: Smoczarka [Erpegowy Matecznik]
  • System: Ruins of Symbaroum (mechanika D&D 5e)
  • Tytuł: Noc złych uroków
  • Godzina rozpoczęcia sesji: 11:00
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak, zapraszam wszystkich chętnych
  • Oczekiwana wiedza graczy: Podstawowa znajomość systemu
  • Wymagana znajomość języków obcych: Średniozaawansowana – materiały są w języku obcym, ale nie jest ich dużo i/lub MG pomoże
  • Ograniczenie wiekowe: 16+
  • Liczba graczy: 2 – 4
  • Czas trwania sesji: 4 godziny
  • Hashtagi: dark fantasy, mroczne siły, tajemnicza karczma
  • Triggery: standardowe tematy dla dark fantasy
  • Czy MG chce się skontaktować z uczestnikami przed sesją: Nie
  • Czy MG przygotuje gotowe postacie: Tak
  • Źródło grafiki: grafika z podręcznika

Opis sesji:
U podnóża gór, zwanych Krukami, rozciąga się bezkresny, mroczny las, gdzie cienie zdają się żyć własnym życiem. Powietrze wypełnione jest szumem starych drzew i złowrogimi szeptami nieznanych istot. Pośród lasu stoi „Serce Jackada”, karczma, której historia kryje w sobie zarówno nadzieje, jak i tragedię. W tym odludnym miejscu, otoczonym przez nieprzeniknioną dzicz, grupka awanturników szuka schronienia przed nocą.
W nocy, kiedy drzwi zamykają się na siedem spustów, starzy bywalcy snują opowieści o niezgłębionych odmętach lasu i tajemniczej Wodzie Zmierzchu. Jak wpłynie to na bohaterów? Czy odważą się stawić czoła mrocznym siłom lasu i odkryć, co naprawdę kryje się w tej tajemniczej karczmie?