Na pohybel sukinsynom! Prolog: „Rozmodlona”

  • Mistrz Gry: Hanne
  • System: Warhammer 4ed
  • Tytuł: Na pohybel sukinsynom! Prolog: „Rozmodlona”
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak, zapraszam wszystkich chętnych
  • Oczekiwana wiedza graczy: Podstawowa wiedza o settingu/świecie, Kontakt mailowy przed sesją
  • Wymagana znajomość angielskiego: Nie
  • Ograniczenie wiekowe: 16+
  • Liczba graczy: 3 – 5
  • Czas trwania sesji: ~4h
  • Jakie narzędzia będą wykorzystywane na sesji i co jest mi potrzebne: Discord – pokój przygotowany na kanale CnP.Online
  • Czy MG chciałby widzieć swoich graczy: Nie
  • Czy będzie muzyka: Nie
  • Hashtagi: #ponuryświat #policyjnarobota #służby #resort
  • Triggery: brak
  • Czy MG chce się skontaktować z uczestnikami przed sesją: Tak
  • Czy MG przygotuje gotowe postacie: Nie
  • Discord MG: der Meister 47#5285
  • Źródło grafiki: Jan Brueghel, domena publiczna

Opis sesji:
Akcja toczy się w wissenlandzkim hrabstwie Kriegssägel, położonym w kotlinie o tej samej nazwie, w Górach Czarnych, nieco na wschód od drogi prowadzącej z Nuln przez Przełęcz Mroźnego Wichru do Księstw Granicznych. Jeszcze w zeszłym roku władzę sprawował tam graf Jochst von Maucken zu Pfelz, dzielny wojownik i w zasadzie porządny człowiek, ale mierny administrator. Zgnuśniali baronowie całkiem go ignorowali i zajmowali się głównie sprzeczkami o interesy. Sytuacja uległa zmianie pół roku temu, kiedy księżna Emmanuelle odebrała grafowi domenę i przekazała ją razem z tytułem mało znanemu Reiklandczykowi Heinrichowi von Helsen, z którym, jeżeli by wierzyć złym językom, była… dość blisko.

Jedną z pierwszych decyzji nowego grafa było powołanie nowej formacji: Urzędu ds. Przestrzegania Prawa, narzędzia, które ma posłużyć mu do zapowiedzianego w pierwszych dniach panowania „robienia porządków”. Nasi bohaterowie w jakiś sposób dowiedzieli się o tym i z sobie tylko znanych powodów postanowili się zaciągnąć. Chętni mają spotkać się z pełnomocnikiem grafa w Dzień Pracy, 4 Czasu Orki, w gospodzie „Rozmodlona” w Solländer Neuhof, o dwa dni drogi piechotą od Kriegssägel.

* * *

Jest to pierwsza przygoda eksperymentalnej kampanii modularnej. Każda kolejna będzie powiązana z poprzednimi, tworząc wspólną historię, ale nie wymagając od graczy pojawiania się na każdej sesji. Zobaczymy, co z tego wyniknie.