- Mistrz Gry: Michał Kłys
- System: brak
- Tytuł: Końcowa impreza
- Czy przyjazne dla początkujących: Tak, ale przyda się jednak odrobina doświadczenia
- Oczekiwana wiedza graczy: Żadna, wszystko wyjaśnię na sesji, Kontakt mailowy przed sesją
- Wymagana znajomość angielskiego: Nie
- Ograniczenie wiekowe: 18+
- Liczba graczy: 3 – 4
- Czas trwania sesji: 5 godzin
- Hashtagi: tajemnica, wątki nadnaturalne i religijne, bez kostek
- Triggery: brutalność, przemoc, wątki nadnaturalne i religijne, problemy moralne
- Czy MG chce się skontaktować z uczestnikami przed sesją: Tak
- Czy MG przygotuje gotowe postacie: brak kart postaci
- Źródło grafiki: revolutionmedia.pk
Opis sesji:
„Wielki światowy koncern „AZ” kończy właśnie wyjazd integracyjny dla wybranych pracowników. Po licznych atrakcjach i ćwiczeniach integracyjnych czeka was właśnie impreza kończąca wyjazd”
Zamknięta opowieść skupiona na poznawaniu odpowiedzi na pytania i dokonywaniu wyborów. Opis celowo lakoniczny, bo odkrycie o czym jest ta opowieść jest częścią zabawy.
Klimat nadnaturalny, wątki religijne z istniejących systemów chyba najbliżej Kultu.
Zastrzeżenia:
– nie wiesz istotnych rzeczy o swojej postaci
– mechanika jest ale bardzo głęboko zaszyta w świecie, nie ma kostek ani kart
– duży poziom brutalności i przemocy, choć zasadniczo bez bezpośrednich wjazdów na postacie graczy