Klątwa Szarych Wędrowców

Brak ograniczeń wiekowych! 🙂

  • Mistrz Gry: Smoczarka [Erpegowy Matecznik]
  • System: Hero Kids
  • Tytuł: Klątwa Szarych Wędrowców
  • Godzina rozpoczęcia sesji: 11:00
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak, przygoda jest adresowana głównie dla początkujących
  • Oczekiwana wiedza graczy: Żadna, wszystko wyjaśnię na sesji
  • Wymagana znajomość języków obcych: Żadna
  • Ograniczenie wiekowe: Brak
  • Liczba graczy: 2 – 5
  • Czas trwania sesji: 3
  • Hashtagi: las, eksploracja, wilkołaki
  • Triggery: pająki, wilkołaki
  • Czy MG przygotuje gotowe postacie: Tak
  • Źródło grafiki: Zdjęcie mojego autorstwa

Opis sesji:
„Wóz przetacza się koło was, jego młoda woźnica krzyczy o pomoc, próbując pokierować nim poprzez długi zakręt. Pojazd buja się na prawo i lewo, wyrzucając w powietrze fragmenty ziemi z trawiastych poboczy drogi oraz podskakując na nierównościach drogi.

Szturchacie boki swoich kucyków, aby dogonić wóz. Wiatr świszczy wam w uszach i rozwiewa wasze włosy, kiedy uchylacie się przed kamieniami i ziemią, które latają w powietrzu.
Kiedy zbliżacie się do wozu, dziewczyna patrzy na was.
– Pomocy! – krzyczy – Nie mogę go zatrzymać!”

Tak zaczyna się przetłumaczona przeze mnie przygoda do Hero Kids pod tytułem Klątwa Szarych Wędrowców. Bohaterowie, wracając do domu po dniu pluskania się w wodzie, napotykają palący problem, któremu muszą zaradzić TERAZ. Pędzący wóz i siedząca na nim dziewczyna, zaprowadzą bohaterów dalej w głąb bezbrzeżnego lasu, gdzie pomocy potrzebują jej rodzice. Aby tam dotrzeć, będą musieli przejść przez niebezpieczne ostępy, mierząc się z napotkanymi tam potworami.