Wyprawa legend

  • Mistrz Gry: SCP049
  • System: Utopia
  • Tytuł: Wyprawa legend
  • Godzina rozpoczęcia sesji: 11:00
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak, ale przyda się jednak odrobina doświadczenia
  • Oczekiwana wiedza graczy: Żadna, wszystko wyjaśnię na sesji
  • Wymagana znajomość języków obcych: Średniozaawansowana – materiały są w języku obcym, ale nie jest ich dużo i/lub MG pomoże
  • Ograniczenie wiekowe: 13+
  • Liczba graczy: 4 – 6
  • Czas trwania sesji: 5h
  • Hashtagi: Fantasy, Epicka przygoda, Artefakt, Starożytne tajemnice, Bohaterowie legend, Magia, Zagadka, Walka, Zdrada, Decyzje moralne, Góry Szeptów, Pustynny Wędrowiec, Drużyna Przeznaczenie, Świat magii i ruin
  • Triggery:
    1. Zdrada wewnątrz drużyny – Motyw zdrady może być emocjonalnie trudny dla niektórych graczy.
    2. Konfrontacja z lękami – Zadania związane z iluzjami lub introspekcją mogą wywoływać nieprzyjemne emocje, zwłaszcza jeśli dotykają traum lub osobistych problemów.
    3. Motyw poświęcenia – Decyzja o zniszczeniu artefaktu lub innej dużej stracie może być obciążająca.
    4. Przemoc – Sceny walki i opisy starć z wrogami (gobliny, troll, golem, armia cieni) mogą być zbyt szczegółowe lub brutalne dla niektórych.
    5. Zagrożenie śmiercią postaci – Stresujące dla graczy, którzy mocno angażują się w swoje postacie.
    6. Motyw kontroli umysłu – Potencjalne przejęcie woli przez wroga (np. Pustynny Wędrowiec) może budzić dyskomfort.
    7. Kluczowe decyzje moralne – Wybory związane z użyciem lub zniszczeniem artefaktu mogą wywołać napięcia w grupie.
  • Czy MG przygotuje gotowe postacie: Proszę o kontakt od każdego uczestnika, aby każdemu przygotować postacie
  • Źródło grafiki: Chat gpt

Opis sesji:
W świecie pełnym magii i starożytnych tajemnic bohaterowie, związani z legendarnymi wydarzeniami, otrzymują fragmenty zaklętej mapy prowadzącej do „Serca Eryon” – artefaktu zdolnego zmienić losy świata. W trakcie epickiej podróży przez niebezpieczne dzikie tereny, tajemnicze lasy i starożytne góry, drużyna stawi czoła potężnym przeciwnikom, zagadkom i własnym lękom. Jednak w cieniu wydarzeń czai się tajemniczy „Pustynny Wędrowiec”, który pragnie artefaktu dla własnych celów.

Gracze muszą podejmować trudne decyzje, balansując między lojalnością a pokusą zdrady, by ostatecznie zadecydować o losie magicznego artefaktu i świata, który może ocalić… lub zniszczyć. Epicka przygoda o odwadze, zdradzie i przeznaczeniu