Walka o mury

  • Mistrz Gry: Ifryt [ifrytrpg.blogspot.com]
  • System: Age of Sigmar: Soulbound
  • Tytuł: Walka o mury
  • Godzina rozpoczęcia sesji: Niedziela 27 października po południu (od 14:30)
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak, zapraszam wszystkich chętnych
  • Oczekiwana wiedza graczy: Żadna, wszystko wyjaśnię na sesji
  • Wymagana znajomość języków obcych: Żadna
  • Ograniczenie wiekowe: 14+
  • Liczba graczy: 3 – 4
  • Czas trwania sesji: 4h
  • Hashtagi: tajemnice, walka, trudne wybory
  • Triggery: śmierć niewinnych, zdrada, mutacje ciała
  • Czy MG przygotuje gotowe postacie: Tak
  • Źródło grafiki: Warhammer Age of Sigmar Soulbound: Anvilgard City Guide

Opis sesji:
Potężny mur chroni Anvilgard. najdalej na północ wysunięty port Wielkiej Spiekoty, głównego kontynentu w Aqshy, Wymiarze Ognia. Mordercza dżungla zwana Tyglem Życia wciąż napiera na przyczółek cywilizacji, którego strzegą Kowadła Młotodzierżcy, twardzi i surowi sigmaryci. Niedawny Nekrowstrząs ożywił kości pradawnych jaszczurów, częściowo zniszczył też potężne mury tak, że mało brakowało, a nieumarli najeźdźcy wdarliby się do miasta. W ostatnim momencie Anvilgard ocalili jaszczuroludzcy serafoni, ale teraz ich Jadeitowa Świątynia nie pozwala zapomnieć o tym długu.
Bohaterowie graczy otrzymują ważne, ale może mało spektakularne zadanie nadzorowania odbudowy murów miejskich. Prace idą powoli, ruiny zakryte zieloną mgłą niszczącą rośliny zdają się kryć tajemnice i niebezpieczeństwa, którym przyjdzie stawić czoła.
[Jest to jedna z przygód z dodatku „Miasta ognia” dołączanego do Ekranu Mistrza Gry. Proszę o niezgłaszanie się osób, które ją znają.]