Niewyrównane Rachunki

  • Mistrz Gry: Matys
  • System: Zew Cthulhu 7ed
  • Tytuł: Niewyrównane Rachunki
  • Godzina rozpoczęcia sesji: 16:00
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak, ale przyda się jednak odrobina doświadczenia
  • Oczekiwana wiedza graczy: Żadna, wszystko wyjaśnię na sesji
  • Wymagana znajomość języków obcych: Żadna
  • Ograniczenie wiekowe: 16+
  • Liczba graczy: 3 – 6
  • Czas trwania sesji: 3-5h
  • Hashtagi: Zew Cthulhu, detektywistyczna, mity, łatwy poziom, Ameryka, lata dwudzieste, prohibicja
  • Triggery: W części kulminacyjnej, kiedy badacze widzą rzeczy nierealne. Dalej jest to dalekie od strachu z gier komputerowych czy filmów Tarantino.
  • Czy MG przygotuje gotowe postacie: Tak
  • Źródło grafiki: Chaosium Inc.

Opis sesji:
Scenariusz pochodzi z Zasobnika Strażnika do Zewu Cthulhu i jest na poziomie łatwym. W 10 minut tłumaczę najważniejsze zasady z mechaniki. Gracze dostaną przygotowane karty postaci, którzy są przestępcami i muszą dla szefa odzyskać czyjś dług. Sesja jest typowo detektywistyczna, ale chodzenie jak słoń w składzie porcelany może spowodować ogon w postaci policji czy dziennikarzy. Przez większość rozgrywki, wygląda jakby nie było mitów, jednakże część kulminacyjna może spowodować szaleństwo u każdej postaci graczy! Długo, długo nic a potem gwałtowna utrata szaleństwa. Jesteście na to gotowi? W tym systemie bardzo łatwo zginąć i używanie broni palnej jest raczej ostatecznością (przestępcom to nie przeszkadza). Akcja dzieje się w miejscowości Arkham w USA w 1922 r.