- Mistrz Gry: Kastor
- System: Wiedźmin Gra Wyobraźni
- Tytuł: Król Szczurów
- Godzina rozpoczęcia sesji: 16:00
- Czy przyjazne dla początkujących: Tak, ale przyda się jednak odrobina doświadczenia
- Oczekiwana wiedza graczy: Podstawowa wiedza o settingu
- Wymagana znajomość języków obcych: Żadna
- Ograniczenie wiekowe: 13+
- Liczba graczy: 3 – 5
- Czas trwania sesji: 3-4 godziny
- Hashtagi: Wiedźmin, Flecista z Hameln, Krysař, Mroczne-fantasy.
- Triggery: Wszystko czego można się spodziewać po prozie A. Sapkowskiego i dużo szczurów.
- Czy MG przygotuje gotowe postacie: Tak
- Źródło grafiki: Autorem jestem ja
Opis sesji:
Mamy rok 1232 – Poviss rządzony przez króla Rhyda dokonał secesji zaś margraf Idi po wypędzeniu rodu Thyssenidów samozwańczo koronował się. Marchia Wschodnia rozbiła się w melanż księstw i niezależnych państewek. Wiedźmin nasz, jak ten biegun niby wiecheć pakuł gnany wiatrem wzdłuż gościńca przybywa do serca doliny Toiny, w Naroku…
Miasto zdaje się dziwnym, kamienne okna do piwnic zabarykadowane, drzwi do domów zaryglowane co raz to słychać szemranie a w rynsztokach poruszają się niezgrabne cienie. Konie panikują na ulicach zdało by się, bez powodu. Ale one słyszą, słyszą jak pazury drapią o kamienne posadzki piwnic, kanałów i dachy miasta. Czują zapach złowrogiego piżma żarłocznych pseudo-gryzoni. Miasto w konfluencji doliny Toiny dławi straszliwa przypadłość. Nocami ludzie zabarykadowują się w domach gdy bestie łomoczą po ulicach. Bezmyślne żarłoczne ślepia przeżerają się przez miasto. Wypełzają z moczarów, kanałów, studzienek i rozpadlin. Rakverelin cierpi.