- Mistrz Gry:
- System:
- Tytuł: Mroczne ziemie: Horda Atakuje!
- Czy przyjazne dla początkujących:
- Sesja dostępna dla osób z niepełnosprawnością umysłową w stopniu średnim bądź lekkim:
- Ograniczenie wiekowe:
- Liczba graczy:
- Czas trwania sesji:
- Triggery: brutalność, strach, niepoprawność polityczna, dosadność, nieufność, niepewność, konsekwencje podjętych decyzji.
- Źródło grafiki:
Opis sesji:
Jeśli ktoś już u mnie grał i poznał mroczne ziemie, to może od razu przejść do ostatniego akapitu.
Burza chaosu ustała. Imperium dźwiga się po ciężkiej wojnie. Książę-Elektor Ostlandu zarządził wyprawę na spustoszone tereny, z których od dawna nie napływały żadne wieści. Pech chciał, że tajemnicza, mroczna siła rozpostarła swą domenę nad nimi.
Ekspedycja została zdziesiątkowana, niedobitki schroniły się w Twierdzy Steinberg – ruinach starego zamku, jedynej bezpiecznej przystani pośród morza niebezpieczeństw. Wraz z uchodźcami próbują przeżyć, zapewnić sobie zapasy w celu kontynuowania wyprawy, zebrania możliwie najwięcej wiedzy o mrocznych ziemiach, oraz na powrót z raportem do Księcia – Elektora.
Wszędzie czyhają nieznane niebezpieczeństwa, które wyzwolą w was najgorsze instynkty. Wasze motywacje mogą być tarczą, lub ciężarem. Wasze nawyki – bronią lub pułapką. Każda decyzja może być istotna, każdy błąd będzie bolesny. Czy jesteś dość zdeterminowany, by ryzykować życie dla szansy na chwałę i bogactwo? Czy poświęcisz wszystko, aby stawić czoła wyzwaniom na mrocznych ziemiach?
Sprawy przyjęły nieoczekiwany obrót. Medyk zdradził i dołączył do ludzi lasu, aby razem z nimi zgłębiać tajniki mgły i magii, dzięki której powstała. Śmiałkom udało się zdobyć zapasy i spalić aberrację z dołu na odpadki. Łowczyni pognała konia, skupiając na sobie uwagę świnioludzi i odjechała w siną dal. Nie powróciła, zaś świnioludzie zebrali się w hordę i ruszyli w stronę twierdzy Steinberg. Obrona zrujnowanej twierdzy będzie ciężka, jest niemal pewne że ekspedycja i uchodźcy zostaną pokonani i wycięci w pień. Rozkazem Inkwizytora Hegela, należy wybrać dwie grupy, które uciekną na północ: jedna wyruszy z dworu Steigerhoffów, uratuje ocalałą szlachtę i służbę. druga grupa wydostanie się z twierdzy, zabierając ze sobą wszystkie dowody i zapiski. Pozostali kupią czas skupiając na sobie uwagę hordy. Czy obie grupy wykonają zadanie? Czy ocalałym uda się przeżyć? Tego dowiecie się podczas ostatnich sesji kampanii na mrocznych ziemiach.