Włamanie

  • Mistrz Gry: Przemek
  • System: DnD 5ed
  • Tytuł: Włamanie
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak, ale przyda się jednak odrobina doświadczenia
  • Oczekiwana wiedza graczy: Podstawowa znajomość systemu, Kontakt mailowy przed sesją, Wystarczy przeczytanie opisu sesji/udostępnionych w opisie sesji materiałów
  • Wymagana znajomość angielskiego: Nie
  • Ograniczenie wiekowe: 16+
  • Liczba graczy: 3 – 4
  • Czas trwania sesji: 4-5 h
  • Jakie narzędzia będą wykorzystywane na sesji i co jest mi potrzebne: Discord – mam swój, zaproszę tam graczy po otwarciu, Roll20
  • Czy MG chciałby widzieć swoich graczy: Tak
  • Czy będzie muzyka: Tak
  • Hashtagi: DnD 5ed
  • Triggery: Brutalność, Graficzne Opisy, Drastyczne Opisy, Wybory moralne
  • Czy MG chce się skontaktować z uczestnikami przed sesją: Tak
  • Czy MG przygotuje gotowe postacie: Tak
  • Discord MG: Przemek #5820
  • Źródło grafiki: nie wiem – znalazłem na Google Grafika 🙁

Opis sesji:
Gracze otrzymają propozycję nie-do-odrzucenia… Jednak sposób w jaki się w niej znaleźli jest niejasny. Ale nieważne – robota to robota. Trzeba wykonać i tyle. Prawda?

Gra będzie zawierać w sobie zarówno elementy walki oraz rozmowy z NPC (mniej więcej 50/50). Z graczami skontaktuje się mailowo aby przedstawić im postacie. Oto podstawowe zasady obowiązujące na sesji:
1) brak aktów agresji wobec innych graczy – zarówno fizycznych jaki i słownych. Jesteście drużyną i musicie traktować siebie z szacunkiem
2) jesteście drużyną – i decyzje odnośnie kolejnych kroków podejmujecie jednomyślnie jako drużyna. Nie ma przestrzeni na rozdarcie wewnątrz drużyny, np. jeżeli gracie postacią z natury skrajnie nastawioną tj. łotr lub paladyn – nie możecie podjąć decyzji o działaniu sprzecznym niż pozostali członkowie drużyny. Choćbyście chcieli (jako paladyn) ruszyć na ratunek zagubionego w lesie chłopca – nie możecie jeżeli takiej decyzji nie podejmiecie jako drużyna. Gracz musi przekonać pozostałych współgraczy, że to jest właściwa droga i ją powinniście podążać. W skrajnych przypadkach gracze rzucają kością np. na perswazję aby ocenić jakie jest rozstrzygnięcie sporu. Nie oznacza to jednak, że w wyniku niekorzystnego rozstrzygnięcia postać nie może przeżywać wewnętrznej rozterki z powodu podjętej decyzji.
Role Play Gaming 🙂