Kwiaty Nan Madol

  • Mistrz Gry: Gomez
  • System: Zew Cthulhu 7ed.
  • Tytuł: Kwiaty Nan Madol
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak, zapraszam wszystkich chętnych
  • Oczekiwana wiedza graczy: Żadna, wszystko wyjaśnię na sesji
  • Wymagana znajomość angielskiego: Nie
  • Ograniczenie wiekowe: 18+
  • Liczba graczy: 3 – 4
  • Czas trwania sesji: 5h
  • Jakie narzędzia będą wykorzystywane na sesji i co jest mi potrzebne: Discord – mam swój, zaproszę tam graczy po otwarciu
  • Czy MG chciałby widzieć swoich graczy: Nie jest to konieczne, ale fajnie by było
  • Czy będzie muzyka: Być może coś się wynajdzie, ale nie obiecuję 🙂
  • Hashtagi: Przygoda, Tajemnica, Odkrycie
  • Triggery: Trochę Grozy
  • Czy MG chce się skontaktować z uczestnikami przed sesją: Nie
  • Czy MG przygotuje gotowe postacie: Tak
  • Discord MG: Gomez#1560
  • Źródło grafiki: https://pl.wikipedia.org/

Opis sesji:
Niewielka ekspedycja naukowa z ramienia uniwersytetu Yale’a zostaje wysłana w celu poszerzenia zbioru informacji o ruinach Nan Madol, będących pozostałością megalitycznego miasta zbudowanego z niezliczonej ilości bazaltowych bloków na dziesiątkach sztucznych wysepek utworzonych na rafie w pobliżu Temwen i Pohnpei, największej z wysp Mikronezji.

Jak dotąd, żaden ze wcześniejszych badaczy i odkrywców, nie znalazł żadnych namacalnych dowodów mogących w pełni przedstawić obraz historii tego miejsca. Praktycznie wszystkie informacje były przekazami ustnymi pochodzącymi od miejscowej ludności.

Czy światłym umysłom Stanów Zjednoczonych uda się dokonać czegoś, czego nie dokonali badający te rejony poprzednicy, a może tyko potwierdzą wysnute przez nich tezy i przypuszczenia?

Akcja przygody rozgrywa się gorącym latem w 1923 roku.

Zapraszam do rozegrania mojego kolejnego autorskiego scenariusza do Zewu. Rozpisałem go w klimacie przygodowym i tak postaram się go prowadzić jednak kiedy trzeba będzie dorzucić szczyptę grozy, to nie zawaham się tego zrobić:).