- Mistrz Gry: Hanne
- System: Warhammer 4ed
- Tytuł: Na pohybel sukinsynom! Prolog: „Rozmodlona”
- Czy przyjazne dla początkujących: Tak, zapraszam wszystkich chętnych
- Oczekiwana wiedza graczy: Podstawowa wiedza o settingu/świecie, Kontakt mailowy przed sesją
- Wymagana znajomość angielskiego: Nie
- Ograniczenie wiekowe: 16+
- Liczba graczy: 3 – 5
- Czas trwania sesji: ~4h
- Jakie narzędzia będą wykorzystywane na sesji i co jest mi potrzebne: Discord – pokój przygotowany na kanale CnP.Online
- Czy MG chciałby widzieć swoich graczy: Nie
- Czy będzie muzyka: Nie
- Hashtagi: #ponuryświat #policyjnarobota #służby #resort
- Triggery: brak
- Czy MG chce się skontaktować z uczestnikami przed sesją: Tak
- Czy MG przygotuje gotowe postacie: Nie
- Discord MG: der Meister 47#5285
- Źródło grafiki: Jan Brueghel, domena publiczna
Opis sesji:
Akcja toczy się w wissenlandzkim hrabstwie Kriegssägel, położonym w kotlinie o tej samej nazwie, w Górach Czarnych, nieco na wschód od drogi prowadzącej z Nuln przez Przełęcz Mroźnego Wichru do Księstw Granicznych. Jeszcze w zeszłym roku władzę sprawował tam graf Jochst von Maucken zu Pfelz, dzielny wojownik i w zasadzie porządny człowiek, ale mierny administrator. Zgnuśniali baronowie całkiem go ignorowali i zajmowali się głównie sprzeczkami o interesy. Sytuacja uległa zmianie pół roku temu, kiedy księżna Emmanuelle odebrała grafowi domenę i przekazała ją razem z tytułem mało znanemu Reiklandczykowi Heinrichowi von Helsen, z którym, jeżeli by wierzyć złym językom, była… dość blisko.
Jedną z pierwszych decyzji nowego grafa było powołanie nowej formacji: Urzędu ds. Przestrzegania Prawa, narzędzia, które ma posłużyć mu do zapowiedzianego w pierwszych dniach panowania „robienia porządków”. Nasi bohaterowie w jakiś sposób dowiedzieli się o tym i z sobie tylko znanych powodów postanowili się zaciągnąć. Chętni mają spotkać się z pełnomocnikiem grafa w Dzień Pracy, 4 Czasu Orki, w gospodzie „Rozmodlona” w Solländer Neuhof, o dwa dni drogi piechotą od Kriegssägel.
* * *
Jest to pierwsza przygoda eksperymentalnej kampanii modularnej. Każda kolejna będzie powiązana z poprzednimi, tworząc wspólną historię, ale nie wymagając od graczy pojawiania się na każdej sesji. Zobaczymy, co z tego wyniknie.