- Mistrz Gry: Szerszeń
- System: FUNT (zgodny z FUPL)
- Tytuł: Zew Albatrosa – c.d.
- Czy przyjazne dla początkujących: Tak, przygoda jest adresowana głównie dla początkujących
- Oczekiwana wiedza graczy: Żadna, wszystko wyjaśnię na sesji, Kontakt mailowy przed sesją, Kontynuacja poprzedniej sesji, priorytet dla grającej wówczas drużyny
- Wymagana znajomość angielskiego: Nie
- Ograniczenie wiekowe: 11+
- Liczba graczy: 2 – 5
- Czas trwania sesji: 4-5 godzin
- Czy mistrz gry oczekuje kontaktu przed sesją: tak
- Triggery: Przemoc na poziomie filmów przygodowych i akcji.
- Źródło grafiki: https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Ural_mountains_3_448122223_93fa978a6d_b.jpg , ugraland CCA 2.0
- Uwagi: pierwszeństwo mają osoby, które grały na CnP 59
Opis sesji:
W „Orlim Gnieździe” krążą słuchy o jakimś dużym projekcie realizowanym przez Sonię von Liften. Plotki głoszą, że planowana jest wyprawa na drugą stronę gór. Ponoć ma być budowana druga strażnica. Ile w tym prawdy?
Jeśli choć ziarno – nie spodoba się to na pewno ani Cesarzowi Imperium Pangei, ani Wielkiemu Chanowi, władającemu Kitajem.
Na dodatek okazało się, że w samym sercu Orlego Gniazda działał szpieg. Bohaterowie zmusili go do ucieczki, ale czy udaremnili jego wszystkie plany. Karawana nadal czeka na ludzi, którzy ją poprowadzą a czasu coraz mniej.