Motyle Zmierzchu

  • Mistrz Gry: Damian Polański
  • System: Warhammer 4 ed.
  • Tytuł: Motyle Zmierzchu
  • Data rozpoczęcia sesji: niedziela, godz. 11:00
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak, zapraszam wszystkich chętnych
  • Oczekiwana wiedza graczy: Żadna, wszystko wyjaśnię na sesji
  • Wymagana znajomość języków obcych: Żadna – materiały są w jezyku polskim.
  • Ograniczenie wiekowe: 18+
  • Liczba graczy: 4 – 5
  • Czas trwania sesji: 4h
  • Hashtagi: tajemniczy kult, porwania, ślectwo
  • Triggery: przemoc, brutalność
  • Czy MG przygotuje gotowe postacie: Tak
  • Źródło grafiki: Dagestanskiy Gosudarstvennyy Meditsinskiy Universitet

Opis sesji:
Zmrok zapadał szybko, a gęsta mgła wypełniała powietrze wilgocią, gdy wasz powóz dotarł do znajomej ścieżki prowadzącej do rodzinnej wioski. W blasku pochodni mrużycie oczy, starając się rozpoznać kształty znanych wam miejsc. To tutaj spędziliście dzieciństwo, to tutaj powracały wasze myśli w najtrudniejszych chwilach. Ale coś wydaje się inne. Wioska, choć niby taka sama, emanuje dziwnym niepokojem.
Kiedy mijacie pierwsze chaty, zauważacie, że mieszkańcy zamykają okiennice i unoszą kaptury, jakby chcieli ukryć się przed wzrokiem nieznajomych. Kilka osób zerka w waszą stronę, a ich spojrzenia pełne są lęku. Jeden z dawnych sąsiadów, widząc was, podchodzi szybko. Jego twarz jest blada, a drżący głos zdradza narastającą panikę: „Widzieliście babcię Helgę? Albo którąś z tych starszych kobiet? Kolejna zniknęła… I żadnej z nich nie ma od tygodni. To jakaś klątwa!”
Zamiast spokoju i odpoczynku, w rodzinnej wiosce czeka was coś zupełnie innego. Tajemnicze zniknięcia starszych kobiet budzą więcej pytań niż odpowiedzi, a mroczne lasy wokół wioski zdają się być milczącymi świadkami nieznanego zła.