Zew Albatrosa – c.d.

  • Mistrz Gry: Szerszeń
  • System: FUNT (zgodny z FUPL)
  • Tytuł: Zew Albatrosa – c.d.
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak, przygoda jest adresowana głównie dla początkujących
  • Oczekiwana wiedza graczy: Żadna, wszystko wyjaśnię na sesji, Kontakt mailowy przed sesją, Kontynuacja poprzedniej sesji, priorytet dla grającej wówczas drużyny
  • Wymagana znajomość angielskiego: Nie
  • Ograniczenie wiekowe: 11+
  • Liczba graczy: 2 – 5
  • Czas trwania sesji: 4-5 godzin
  • Czy mistrz gry oczekuje kontaktu przed sesją: tak
  • Triggery: Przemoc na poziomie filmów przygodowych i akcji.
  • Źródło grafiki: https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Ural_mountains_3_448122223_93fa978a6d_b.jpg , ugraland CCA 2.0
  • Uwagi: pierwszeństwo mają osoby, które grały na CnP 59

Opis sesji:
W „Orlim Gnieździe” krążą słuchy o jakimś dużym projekcie realizowanym przez Sonię von Liften. Plotki głoszą, że planowana jest wyprawa na drugą stronę gór. Ponoć ma być budowana druga strażnica. Ile w tym prawdy?
Jeśli choć ziarno – nie spodoba się to na pewno ani Cesarzowi Imperium Pangei, ani Wielkiemu Chanowi, władającemu Kitajem.
Na dodatek okazało się, że w samym sercu Orlego Gniazda działał szpieg. Bohaterowie zmusili go do ucieczki, ale czy udaremnili jego wszystkie plany. Karawana nadal czeka na ludzi, którzy ją poprowadzą a czasu coraz mniej.