- Mistrz Gry: nołnejm [Avangarda]
- System: Star Trek Adventures [2d20]
- Tytuł: Tajemnica stacji naprawczej
- Czy przyjazne dla początkujących: Tak, zapraszam wszystkich chętnych
- Oczekiwana wiedza graczy: Podstawowa znajomość systemu, Podstawowa wiedza o settingu, Przeczytanie udostępnionych w opisie sesji materiałów
- Wymagana znajomość angielskiego: Średniozaawansowana – materiały są po angielsku, ale nie jest ich dużo i/lub MG pomoże
- Ograniczenie wiekowe: 16+
- Liczba graczy: 3 – 4
- Czas trwania sesji: 3h
- Hashtagi: #startrek #tajemnica #stacjakosmiczna
- Triggery: Śmierć, zabójcza technologia
- Czy MG chce się skontaktować z uczestnikami przed sesją: Nie
- Czy MG przygotuje gotowe postacie: Tak
- Źródło grafiki: CBS Paramount Television and/or Paramount Pictures (dostęp za: Memory Beta, non-canon Star Trek Wiki)
Opis sesji:
Data gwiezdna 2256,14, USS Armstrong, okręt klasy Shepard. W trakcie wojny z Klingonami wasz okręt został mocno uszkodzony, a sygnał SOS pozostaje bez odpowiedzi. Jednocześnie wasze skanery wykryły dziwną stację kosmiczną. Według komputerów jest to stacja naprawcza, o której kapitan Archer z USS Enterprise niecały wiek temu pisał, że porywa ludzi w zamian za dokonane naprawy. Federacja póki co nie znalazła czasu ani zasobów, by przyjrzeć się ponownie tej stacji. Być może nadarza się okazja, żeby rozwiązać jej tajemnicę, szczególnie, że w jej środku jest zadokowany jakiś statek.
Scenariusz nawiązuje mocno do odcinka 4 drugiego sezonu Star Trek: Enterprise „Dead Stop” (ST:ENT s02e04). Fajnie, jakby gracze zapoznali się z tym odcinkiem przed grą (dostępny w serwisie Netflix).