Opowieść Wiedźmonocna

  • Mistrz Gry: Złotówa
  • System: Warhammer 2. edycja
  • Tytuł: Opowieść Wiedźmonocna
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak
  • Sesja dostępna dla osób z niepełnosprawnością umysłową w stopniu średnim bądź lekkim: Nie
  • Ograniczenie wiekowe: 18+
  • Liczba graczy: 3-5
  • Czas trwania sesji: 5h
  • Triggery: groza, brutalność, przemoc obejmująca każdego (mężczyźni, kobiety, starcy, dzieci, zwierzęta), niepewność, niepokój, presja, beznadzieja, rasizm
  • Źródło grafiki: Podręcznik do WFRP "Dziedzictwo Sigmara"

Opis sesji:

„Był rok 2517 od chwalebnego zwycięstwa Pana Naszego Sigmara na Przełęczy Czarnego Ognia… W samym środku mroźnej zimy rozpoczyna się święta noc, jedna z najbardziej tajemniczych i przerażających. Hexensnacht. Noc Wiedźm. W blasku pełni obu księżyców granica między światami jest niepokojąco cienka. Duchy zmarłych, upiory i demony wychodzą tej nocy, by nękać tych, którzy, ku swej zgubie, nie skryli się w kojącym otoczeniu ogniska domowego, bliskich i świętych symboli.

Tej nocy Bohaterowie znaleźli schronienie pod wspólnym dachem niewielkiej gospody we wsi Scharmbeck w południowym Wissenlandzie. Przy grzanym piwie słuchają opowieści starszych wioski, od których aż włos jeży się na głowie. W pewnym momencie dochodzi do dramatycznego wydarzenia, któremu czoła mogą stawić jedynie Bohaterowie. Od nich zależy los mieszkańców Scharmbeck…”

BG zostaną przygotowani w większości przeze mnie (celem oszczędzenia czasu). Po zapisach przeprowadzę sms-owe konsultacje z Graczami celem dopasowania BG do ich preferencji. Planuję w tym momencie, że trzech BG będzie z Scharmbeck, dwóch zaś przyjezdnych. Zasady będą odrobinę zmodyfikowane.